Omdat mijn bios nog redelijk vaak vastloopt en de temperaturen ook niet kloppen(denk ik, ze waren met het vorig bord dat bios 0806 had veel beter. Nu makkelijk 48 graden idle met mijn C2D E6600 @ 3.1 ghz en arctic freezer. Dat bord ging rma en heb dan bord gekregen met bios 1205) zou ik willen bios updaten. Op de asussite staan de problemen die ik heb verholpen. Het probleem is, ik download de bios , zet hem op usbstick of op de harde schijf. Als ik dan naar de flashtool in de bios ga, zie ik A en C staan, maar er zit niets in?? Ik heb dit bord nog geflasht(wegens twee maal opstarten vooraleer hij echt opstartte). Hoe kan ik mijn bios nu updaten?
ntfs werkt niet in dos 
asus heeft een windows flash tool, gebruik die anders
asus heeft een windows flash tool, gebruik die anders
Wabbawabbawabbawabba
Ja das wel aardig om te zien.
Met hetzelfde bord liep mijn bios ook telkens vast met de orginele bios .
Na een paar updates was dat probleem verholpen .
Wat ik altijd doe is
1 Je installeerd de laatste versie van Asus update.
2 Je dowload de laatste bios versie en plaatst die uigepakt op je desktop.
3 Je start het update programma en kiest de optie flash bios from file.
4 Dan geef je via het programma aan waar hij het bios kan vinden op je desktop dus in de originele dir en dan flash je hem erin.
5 Vergeet niet om de pc daarna volledig van de stroom te halen en dan de baterij uit het moederbord te halen en dan de bios reset jumper van pin 1/2 naar pin 2/3 te doen en weer terug naar pin 1/2 daarna kan je de batarij weer terug plaatsen en de pc op starten.
O ja en vergeet niet voordat je de pc weer aanzet dat je wel de voedings stekker er weer in moet doen
Die laatste bios is een wonder bios die erg veel probleemen verhelpt .
Ik wens je veel suc6
Met hetzelfde bord liep mijn bios ook telkens vast met de orginele bios .
Na een paar updates was dat probleem verholpen .
Wat ik altijd doe is
1 Je installeerd de laatste versie van Asus update.
2 Je dowload de laatste bios versie en plaatst die uigepakt op je desktop.
3 Je start het update programma en kiest de optie flash bios from file.
4 Dan geef je via het programma aan waar hij het bios kan vinden op je desktop dus in de originele dir en dan flash je hem erin.
5 Vergeet niet om de pc daarna volledig van de stroom te halen en dan de baterij uit het moederbord te halen en dan de bios reset jumper van pin 1/2 naar pin 2/3 te doen en weer terug naar pin 1/2 daarna kan je de batarij weer terug plaatsen en de pc op starten.
O ja en vergeet niet voordat je de pc weer aanzet dat je wel de voedings stekker er weer in moet doen
Die laatste bios is een wonder bios die erg veel probleemen verhelpt .
Ik wens je veel suc6
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram