Stats hoe

Pagina: 1
Acties:

• urchuin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 15:45
oke ik weet het ik moet het misschien niet hier plaatsen, maar dit is het enige form waar de stats staan.
Hoe worden die gemaakt???
Ik kan alleen de ubbtags gebruiken, geen html codes. Ik zou graag ook van zulke mooi stats maken als bijv. Onno. Kan iemand mij helpen :'(

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:45
wil ik ook wel .. maar hoe krijg ik dat voor elkaar met linux ( freesco & rc5 )

Verwijderd

HTML rechten zijn een tijd geleden uit gezet, omdat brakke html codes de layout en meer van de site bedorven.

Alleen een aantal mensen hebben html rechten gekregen omdat ze altijd de stats verzorgen, snappie.

jij hebt dus die rechten niet, onno wel :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
* [eNeRGy] ]mag ook HTML doen :)

<marquee>test</marquee>

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

<marquee>[img]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/rc5.gif></marquee[/img]

;)

Intentionally left blank

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
<b>ze zijn alleen wel iemand vergeten toen</b> :)

We spend our years as a tale that is told

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
de koe is sneller ;)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 08 februari 2001 22:16 schreef Frenzy het volgende:
de koe is sneller ;)
Tuurlijk; het is een Dutch Power Cow! :)

Intentionally left blank

• urchuin
  • Laatst online: 11-03 15:45
Jammer ;( , ik dacht dan kan ik ook mijn steentje bijdragen. Nu dan, dan ga ik maar stats verzorgen die zonder HTLM codes zijn gemaakt.

even nog een vraagje, heeft Mo-Bees ook html rechten.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mo-Bees heeft ook geen HTML rechten, maar als ik ooit iets voor je moet posten dan roep (of meel) je maar.

Intentionally left blank

• CBA
  • Laatst online: 10:01

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ja, nou ik zou ook graag iets van stats doen binnen DPC, dpc wordt hier alleen maar aanzien van Nederlanders en ik zou graan stats bijhouden van de Belgen binnen DPC, want er zijn er toch een aantal dacht ik zo. Dus als iemand zich geroepen voelt hier een stats scriptje voor te schrijven ofzo, laat het me gerust weten ...

BTW je kan in het begin als je stats wilt plaatsen dit makkelijk doen door een plaatje te plaatsen, alleen is dan niks aanklikbaar :(

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

ik had ook ooit net als iedereen HTML rechten, maar in het begin had ik wat (misschien veel) moeite met het goed posten van mooie stats in HTML.

heb toen veel commetaar gehad en uiteindelijk ook gestopt met het posten ervan.

Crisp heeft het toen over genomen en vol gehouden, hij deed het ook beter, en hij heeft dus wel HTML rechten gekregen

het feit dat er Mo-Bees©/Crisp onder de stats staat komt door het feit dat ik die stats eerst poste en nu dus Crisp :)

Ik poste ze nog wel hij een keer in het buitenland was, maar dat gaat nu dus niet meer ;)

Verder ik ik wel dat de layout en continuiteit van de site voor HTML rechten van users gaan

als je een mooie grafiek ofzo hebt kan je het gerust vragen of iemand hem wil posten!

<b>typvout en html check</b>
Pagina: 1