Heren/dames,
Via het programma SpeedFan geven al mijn fans 0 RPM aan. Wanner ik alles op 100% zet geeft de SYSFan wel 2310 RPM aan. Wanneer ik daaronder ga zitten blijft alles op 0 staan.
Het is alsvolgt aangesloten,
- 80mm intake cooler op SYSFan
- 80mm outtake cooler direct op 12v voeding (4pins)
- koeling van processor op CPUFan
- videokaart (Aux) heeft géén koeler maar een koelblok, dus dat klopt dat hij op 0 blijft staan.
In mijn bios zijn ook alleen de RPM van de SYSFan te zien.
moederbord: MSI K8MM3-V
processor: Amd sempron 3000+
koeler(s):
Thermaltake A3 TT (processor)
Zaltman intake 80mm
Xilence outtake 80mm
Voeding: Bluesoli 480WATT
Alles lijkt wel (goed) te draaien, maar volgens mij niet allemaal op 100% hoewel dat wel zo aangegeven staat bij SpeedFan. Wanneer ik de fans 2 tm 5 op 50 of zo zet hoor ik geen verschil dus daar reageert ie niet op.
Mijn temperaturen:
Syst 35C
CPU 36C
AUX 42C
HD0 37C
HD1 35C
CORE 39C
P.s. voor nog koelere temperaturen is het dan een idee om een 120mm fan op de bodem te bevestigen, daar ik verder geen plek meer heb in mijn kast.
Via het programma SpeedFan geven al mijn fans 0 RPM aan. Wanner ik alles op 100% zet geeft de SYSFan wel 2310 RPM aan. Wanneer ik daaronder ga zitten blijft alles op 0 staan.
Het is alsvolgt aangesloten,
- 80mm intake cooler op SYSFan
- 80mm outtake cooler direct op 12v voeding (4pins)
- koeling van processor op CPUFan
- videokaart (Aux) heeft géén koeler maar een koelblok, dus dat klopt dat hij op 0 blijft staan.
In mijn bios zijn ook alleen de RPM van de SYSFan te zien.
moederbord: MSI K8MM3-V
processor: Amd sempron 3000+
koeler(s):
Thermaltake A3 TT (processor)
Zaltman intake 80mm
Xilence outtake 80mm
Voeding: Bluesoli 480WATT
Alles lijkt wel (goed) te draaien, maar volgens mij niet allemaal op 100% hoewel dat wel zo aangegeven staat bij SpeedFan. Wanneer ik de fans 2 tm 5 op 50 of zo zet hoor ik geen verschil dus daar reageert ie niet op.
Mijn temperaturen:
Syst 35C
CPU 36C
AUX 42C
HD0 37C
HD1 35C
CORE 39C
P.s. voor nog koelere temperaturen is het dan een idee om een 120mm fan op de bodem te bevestigen, daar ik verder geen plek meer heb in mijn kast.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 13:10 ]