[oc] Overclock 478 mobo

Pagina: 1
Acties:

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-01 21:20
Hallo

Ik zit nu op een compaq mobo. Om te overclocken is het niks maar ik heb softwarematig mijn proc al van de 2,8 naar de 3,3 gekregen. Aangezien dit allemaal niet werkt want je kan je ram/timings/pci/agp/enz niet instellen ben ik toch maar opzoek naar een mobo gegaan. Allereerst kreeg ik een p4p800VM voor mijn kiezen. Mooi mobo , maar ik kan werkelijk waar nergens op google een normale review vinden hoe dit moederbord o/c?!

Ik weet nu dat ik toch van die reacties krijg, zoek beter, enz enz enz, maar ik heb eerlijk waar proberen te zoeken alleen DAT mobo is denk ik niet zoveel over te vinden. Over zijn broertjes de SE enz wel.

En denkt iemand dat ik met DAT moederbord een o/c boven de 3,5 ghz zal halen als mijn proc het uithoudt? Dan alleen puur mobo gericht kijken.

Bedankt

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-01 11:13

icecoolsniper

never run from a sniper!

- Epox 4pca3+
- Asus p4c 800
- Asus p4p800
- Dfi socket 478 bordjes

Er zullen vast nog wel meer bordjes zijn die goed kunnen overclocken. Zoek met google bijvoorbeeld naar socket 478 roundup ofzo en dan gewoonr eviews lezen.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Cardo
Bedankt, maar ik kan dus een p4p800 VM krijgen, zal deze dan ook goed o/c? Ik hoor namelijk dat de SE een erg goede is, of de deluxe. Er zit lijkt mij dezelfde chipset op.

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-01 11:13

icecoolsniper

never run from a sniper!

ik kan heel weinig over dat bord vinden. Je kan beter kijken op marktplaats of hier in de V&A voor een goed scoket 478 bord. De verkoper kan je dan wel vertellen of je er lekker mee kunt clocken.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-01 10:55
Ik had in mijn oude pc een P4 3.0 naar de 3.75 geklockt met een MSI 848P Neo-V bordje (dit is in principe het 865PE chipset zonder dual channel ddr). Het mooie van dit bord is dat het momenteel nog steedsa voor 40-50 euro nieuw tekoop is en dat het uiterst stabiel is voor oc want je hebt toegang tot de timings/fsb/voltages. FF googlen en dan zal je zo een winkel vinden;)

Specs

• Cardo
icecoolsniper schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:05:
ik kan heel weinig over dat bord vinden. Je kan beter kijken op marktplaats of hier in de V&A voor een goed scoket 478 bord. De verkoper kan je dan wel vertellen of je er lekker mee kunt clocken.
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/70044

ben ik al mee bezig;)

(ps weet niet of ik dat mag doorlinken, sorry anders)

• Cardo
Solid_Aapie schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:15:
Ik had in mijn oude pc een P4 3.0 naar de 3.75 geklockt met een MSI 848P Neo-V bordje (dit is in principe het 865PE chipset zonder dual channel ddr). Het mooie van dit bord is dat het momenteel nog steedsa voor 40-50 euro nieuw tekoop is en dat het uiterst stabiel is voor oc want je hebt toegang tot de timings/fsb/voltages. FF googlen en dan zal je zo een winkel vinden;)
Nice , fijn voor de info , hier heb ik wat aan! Maar vind het wel sonde om geen Dualchannel te hebben. Wel fijn dat je zoveel kan aanpassen, deze staat in mijn achterhoofd ;)

Pagina: 1