[Office 2003 Web Access] Instellen standaard template?

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Hoi,

Wij maken met ons bedrijf sinds kort gebruik van Microsoft Outlook Web Access 2003.

Nu hebben wij voor onze outlook clients op de laptops in het bedrijf een schitterende template van het bedrijf. We willen deze template echter koppelen aan het gehele webaccess verhaal om zodoende iedereen met deze template te laten werken die vanuit webaccess een mailtje gaat sturen (dus niet vanuit standaard outlook op de laptop).

Weet er iemand of dit kan en zoja hoe dit in te stellen is?

Alvast bedankt

indien meer info gewenst is vraag ik dat even op.

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-02 08:21
Wat je kan proberen (natuurlijk in een testomgeving) is te kijken wat er gebeurd als je op de volgende locatie de CSS gaat aanpassen: Program Files\Exchsrvr\exchweb\themes

Je vindt hier een aantal verschillende themes met hun eigen css files (OWAColors.css).

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Via onderstaande link kan je zien hoe de themes worden opgeslagen, toegevoegd aan de reeds bestaande themes: Creating and Deploying Outlook Web Access Themes

Je zal vervolgens aan exchange moeten aangeven wat de default theme is, en die forceren. Dit kan via OWAADMIN via de link Apply a Default Theme to Outlook Web Access. Succes! ;)

• Bartez
Toppie!!

We gaan het problemen!

p.s...het gaat overigens niet om de kleuren van webaccess, maar met name de uitgaande mailtje te voorzien van een template zoals dat ook in outlook gebeurd. Hoe webaccess eruit ziet is niet zo boeiend. Het gaat er dus om dat we vanaf overal ter wereld met een bedrijfstemplate een mailtje kunnen sturen ipv het basic tekst mailtje, dat staat zo onproffesioneel. Staat dat hierin ook vermeld?

[ Voor 85% gewijzigd door Bartez op 28-06-2007 12:51 ]

• Bartez
iemand nog meer tips n.a.v. mijn bovenstaande vraag?

[ Voor 42% gewijzigd door Bartez op 09-07-2007 12:42 ]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02 16:09
Nee, de beste manier is inderdaad de reeds genoemde en dan via de OWAADMIN het te aan te passen.

Suc6 :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Misschien dat je hier iets mee kan. Je zal dan wel de code aan moeten passen, maar ik denk dat daar wel wat mee mogelijk is: How to add a disclaimer to outgoing SMTP messages in Visual Basic script. Ik bedoel dan dus dat je niet een disclaimer toevoegd, maar in plaats daarvan een header en footer (maar misschien is dat wel helemaal niet mogelijk :> ). Succes!

• Bartez
top...daar kunnen we wellicht meer mee, we gaan aan het stoeien.....ik hou jullie op de hoogte....
Pagina: 1