Ik probeer een non-intrusive manier te bedenken voor het maken van ronde hoekjes rondom divs. (Ik weet dat hier al wel een paar honderd oplossingen voor zijn; ik doe het vooral voor m'n lol.)
Nu lijkt het me handig om het script dat ik hiervoor heb, niet los te laten op mozilla-browsers, omdat die met -moz-border-radius hun eigen css hiervoor hebben. Vraag is nu: hoe detecteer ik, of de browser -moz-border-radius ondersteunt?
Van Quirksmode heb ik geleerd dat je geen browser-detectie, maar object-detectie toe moet passen. Maar het volgende geeft (in FF) "Geen Mozilla".
Iemand een idee wat ik fout doe?
Nu lijkt het me handig om het script dat ik hiervoor heb, niet los te laten op mozilla-browsers, omdat die met -moz-border-radius hun eigen css hiervoor hebben. Vraag is nu: hoe detecteer ik, of de browser -moz-border-radius ondersteunt?
Van Quirksmode heb ik geleerd dat je geen browser-detectie, maar object-detectie toe moet passen. Maar het volgende geeft (in FF) "Geen Mozilla".
JavaScript:
1
2
3
| if(document.getElementById("test").style.mozborderradius==undefined){ alert("Geen Mozilla"); } |
Iemand een idee wat ik fout doe?
edit:
Stom, hoofdletters natuurlijk
Stom, hoofdletters natuurlijk
JavaScript:
1
2
3
| if(document.getElementById("test").style.MozBorderRadius==undefined){ alert("Geen Mozilla"); } |
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 12:48 ]