Xbox 360 Jack to Phono?

Pagina: 1
Acties:

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:10
Ik had een vraagje, omdat ik misschien een xbox360 ga kopen.
Omdat ik geen TV op m'n kamer heb, maar wel een monitor (Acer AL1951), heb ik opgezocht of ik deze aan kon sluiten op de Xbox360. Ik las toen dat dit kon met bijv. de
JOYTECH Xbox 360 VGA kabel. Maar hier zitten 2 phono aansluitingen aan. Zou ik met AL344 verloopkabel 3,5 mm jack naar 2x tulp, 5 meter kunnen zorgen dat ik de xbox360 wel op de subwoofer aan kan sluiten?
Dus deze kabel: Afbeeldingslocatie: http://www.pczaak.nl/catalog/images/60-1-xbox360_digital_av_vga_cabl.jpg
In bijvoorbeeld de groene en oranje van deze subwoofer: Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/old/reviews/000209-06.jpg

En als dit niet werkt, is er dan een goedkoop alternatief?

EDIT: ik zie net dat de bandridge kabel weer 2 male phono stekkers heeft. Zijn er ook kabels van 3x 3,5mm jack naar 2x female tulp?

[ Voor 9% gewijzigd door Moortn op 27-06-2007 12:50 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

'T is geen phono stekker, maar gewoon cinch. Aangezien dat enkel stereo is zul je die met dat verloopkabeltje enkel en alleen in de groene kabel kunnen steken. De rest blijft ongebruikt. 't ligt dan aan je speakerset of je er op deze manier nog acceptabel geluid uit gaat krijgen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Moortn
voodooless schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:49:
'T is geen phono stekker, maar gewoon cinch. Aangezien dat enkel stereo is zul je die met dat verloopkabeltje enkel en alleen in de groene kabel kunnen steken. De rest blijft ongebruikt. 't ligt dan aan je speakerset of je er op deze manier nog acceptabel geluid uit gaat krijgen.
Ok bedankt. Ik hoef ook geen goed geluid, als ik maar iets hoor :+

• Moortn
De xbox 360 heeft zeker ook geen koptelefoon uitgang? Ik kan ook geen speakers vinden van -€30 met zo'n cinch ingang :( Of kan ik hem aan de TV kaart hangen?

[ Voor 13% gewijzigd door Moortn op 27-06-2007 13:48 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat is er mis met een verloopje van een paar euro?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Moortn
voodooless schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:10:
Wat is er mis met een verloopje van een paar euro?
Niks, maar voor ADAPTER 3,5 JACKPL/CINCH-KOPPELING
Bestnr.: 302100 - 89 ben je bij conrad al €19.40 kwijt omdat je onder de €20 euro zit. En ik denk niet dat er in de buurt winkels zijn die ze verkopen, dus ik wou gewoon even weten of het niet nog simpeler kon.

[ Voor 4% gewijzigd door Moortn op 27-06-2007 16:11 ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

conrad is mij altijd veels te duur, kijk eens hier:
http://www.kabelsenco.nl/...=71_75_76&products_id=179
2,50 plus nog wat verzendkosten. hebben bij mij altijd binnen een week geleverd!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Of je loopt gewoon de mediamarkt of de eerste de beste electronica winkel binnen.

• Moortn
Ok bedankt, dan is me nu alles duidelijk :)

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hooooo stop!

Afbeeldingslocatie: http://www.kabelsenco.nl/shop/images/AC-010GOLD.JPG

Die krijg je ook standaard bij de officiele VGA kabel van Microsoft :) Ik had ook dat ding eerst besteld om er vervolgens 2 te hebben na het kopen van de VGA kabel ;)

Edit: Oke... dit is wel erg idioot. Ik moet is stoppen met reageren op topics uit iemands post history :X Gelukkig is deze niet uit 2005 :+

[ Voor 24% gewijzigd door Muthas op 10-07-2007 15:07 ]

Pagina: 1