Hosting in NL voor Django sites?

Pagina: 1
Acties:
  • 824 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132168

Topicstarter
Ik vroeg mij af of er iemand toevallig nog een of meer Nederlandse en _degelijke_ webhosters kent die ook mod_python, of nog specifieker, Django ondersteunen?

De search hier op GoT en via Google leverde mij weinig bruikbaars. Helaas valt er op sites zoals webhosters.nl niet specifiek te zoeken op de functionaliteiten in de 'Python hoek'.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142212

Al eens gedacht aan een VPS. Dan kun je gewoon apache met mod_python installeren.
Wij zitten bij Weserve met onze django setup, en dat gaat tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Zoals HetHogeNoorden al zegt is een VPS een goede optie, al zal je dan zelf wel wat onderhoud moeten doen.

Voor mijn Django hosting heb ik een colocated machientje geregeld, sowieso vertrouw ik hosters meestal niet zo. Ik prefereer alles zelf onder controle te houden ;)

edit:
Met google vind ik net deze site: http://www.webworxx.nl/webhosting.htm
Die bieden zo te zien specifieke django hosting aan :)

[ Voor 20% gewijzigd door Wolfboy op 27-06-2007 10:27 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik moet bekennen dat ik VPS nog niet eens kende als alternatief voor Virtual Hosting :o
Erg interessant, bedankt!

Webworxx kwam ik net zelf ook tegen, maar ik kon er verder weinig over vinden qua ervaringen. En hier wilde ik (FAQ lezen ;) ) niet vragen naar een specifieke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142212

Ik neem aan dat je dit al gezien had? Er staan een paar Nederlandse hosts tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het lijstje had ik een aantal weken al gezien, maar om de een of andere reden waar de Nederlandse hosters mij toen niet direct opgevallen. (Toen nog niet echt op zoek en alleen globaal naar de namen gekeken, niet naar de achterliggende urls)

Top, dank! :)
Pagina: 1