[OL2000/EZdetatch] forwarded bestanden komen beschadigd aan

Pagina: 1
Acties:

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kennis van mij krijgt nogal veel mail binnen, waardoor de PST gevaarlijk groot wordt, dus heeft er een andere kennis van hem het zo ingesteld dat binnengekomen bijlages in een apart mapje komen te staan. In de mail staat dus niet de bijlage, maar een link naar het bestand. De bijlage ziet er dus zo uit: Linkto "bestand".

Zodra hij deze echter probeert door te sturen, komen de bestanden verminkt aan. Hij verstuurd ze gewoon in HTML indeling, maar de ontvanger krijgt ze dus niet goed binnen. Meestal krijgen de bestanden dan de naam 'Untitled Attachment.dat'. Wel met de juiste grootte van het originele bestand, niet de link. Als hij ze handmatig toevoegt (dus vanuit dat mapje) dan is er geen probleem.

Mijn vraag is nu, het gaat mis door die linkmakerij, maar hoe pas ik dit aan? Weet iemand welk programma dit doet (hij meende dat het niet door Outlook zelf gebeurde) of hoe ik dit aanpas? Die andere kennis vragen is helaas geen optie. Alvast bedankt. :)

ik heb btw gezocht op termen als linkto etc, maar kon niet zo veel vinden. De naam van de app (if any) zo veel schelen. :)

• Roamor
  • Niet online
Ik ben er inmiddels achter hoe het programma heet: EZDetach namelijk: http://www.techhit.com/ezdetach/ezddoc.html

Dit lijkt mij dan relevant voor mij:
Prompt to reattach links when forwarding a message - If checked, EZDetach will ask you whether you would like to automatically reattach detached files when forwarding a message with "LinkTo_" links created by EZDetach. If this option is not checked, EZDetach will not reattach detached links when forwarding a message.
Alleen, dit staat al aangevinkt en het probleem blijft. Ik heb de makers gemaild, maar dat blijft helaas nog akelig stil...

Iemand hier ervaring mee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Geen ervaring, wel zet ik even EZdetatch er bij in de titel voor als iemand het kent.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Roamor
  • Niet online
Nog een laatste kickje. Iemand? :)