Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
dat klinkt weer dik voor mekaar
maaruh start ie ook op enzo?
geintje man HAJAJAHHAHAHJAJHAHAHJA
maaruh start ie ook op enzo?
geintje man HAJAJAHHAHAHJAJHAHAHJA
Hehehehe, ben je zo'n zenuwpees dan, dat je zo blij bent dat het is gelukt? 
10 jaar terug heb ik voor het eerst mijn toenmalige KUT vgakaart van Trident (512kb) vervangen door een 1Mb Supervga kaart
en dat was toen al heel wat, ietsje kraken met erin zetten, schrik schrik
maar ja boeien, het lukte.
Pas nog m'n mainboard vervangen, van p2 350 naar Athlon 800: euhhmmm draadjes? plug plug plug goh het werkt allemaal
nu nog ff vet overklokken (1gig+)

Succes met (eventuele) overklokpogingen, ik neem aan dat je dat wel van plan bent :z:z:z
10 jaar terug heb ik voor het eerst mijn toenmalige KUT vgakaart van Trident (512kb) vervangen door een 1Mb Supervga kaart
Pas nog m'n mainboard vervangen, van p2 350 naar Athlon 800: euhhmmm draadjes? plug plug plug goh het werkt allemaal
Succes met (eventuele) overklokpogingen, ik neem aan dat je dat wel van plan bent :z:z:z
I love watercooling
Het inelkaar krijgen was het probleem niet zo maar ik had nogal gezeik omdat m'n cdrom en hd nogal gezeik hadden, waarschijnlijk door het raid systeem, maar dat is opgelost. Dus daar ben ik blij omOp donderdag 08 februari 2001 20:30 schreef Garrett het volgende:
Hehehehe, ben je zo'n zenuwpees dan, dat je zo blij bent dat het is gelukt?
10 jaar terug heb ik voor het eerst mijn toenmalige KUT vgakaart van Trident (512kb) vervangen door een 1Mb Supervga kaarten dat was toen al heel wat, ietsje kraken met erin zetten, schrik schrik
![]()
maar ja boeien, het lukte.
Pas nog m'n mainboard vervangen, van p2 350 naar Athlon 800: euhhmmm draadjes? plug plug plug goh het werkt allemaalnu nog ff vet overklokken (1gig+)
![]()
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Pagina: 1