TV-uitgang Hollywood+ slecht?

Pagina: 1
Acties:

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 13:04

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Ik heb onlangs de TV uitgang van m'n Hollywood+ DVD decoderkaart aangesloten op een samsung breedbeeld TV, maar vind de beeldkwaliteit tegenvallen.

Vooral in donkere plekken in het beeld verschijnen er een paarsachtige verkleuringen. Vergelijkbaar met het patroon dat je ziet als iemand op tv fijn gestreepte kleding aanheeft. Ook rond de ondertitels zitten soortgelijke storende afwijkingen in het beeld.

Ik gebruik de nieuwste drivers, en heb de TV via een hoge kwaliteit S-VHS-Scart verloopkabel aangesloten op de S-VHS stekker van de kabel die bij de kaart zat.

Iemand tips om hier iets aan te verbeteren, of is dit alles wat ik van een Hollywood+ kaart kan verwachten?

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Heb dezelfde kaart op mijn Philips Breedbeeld aangesloten en heb er geen problemen mee, als je dvd's kijkt natuurlijk, videocd's is weer wat anders. maar je moet even kijken je tv 100Hz is, dan kan het misschien daaraan liggen! Misschien dat andere mensen hier meer ervaring mee hebben.

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:01
Ik heb 'em ook en vind de kwaliteit op tv perfect. Mooi scherp beeld. Begrijp niets van jou klachten. Volgens mij is H+ de beste kaart die je kunt vinden. In het algemeen dan, en blijkbaar niet bij jou.

Verwijderd

Ik heb de Hollywood+ van Jaton en ik ben zeer
tevreden over dat kaartje !
Ik heb nu trouwens een Hiteker (standalone
en dvd en mp3 en regiovrij natuurlijk !)
Maar ik vind ze allebij zeer strak !
Mischien iets mis met de kabel of instellingen :? :?