Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pushmail Active Sync SGH-I600 werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views sinds 30-01-2008

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 05:29
Na ongeveer 2 maanden goed te hebben gefunctioneerd heeft de SGH-I600 opeens problemen om te synchroniseren met de exchange server.
Want al kies ik de optie synchroniseren staat er de melding dat het bezig is met mappen syncrhoniseren en daarna deze foutmelding '0x85010014'. Opgezocht via google en het was een globale foutmelding over de verbinding, maar die is goed en de server-instellingen zijn ook goed.
Daarna heb ik met de nieuwste versie Active Sync 4.5 verbonden met de pc en daarbij krijg ik een andere foutmelding namelijk '0x85010008' en dat blijkt een fout te zijn in de proxyserver, en terwijl de verbinding gewoon klopt en er niets met de instellingen is veranderd.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 05:29
Ik heb nu SSL certificaat verplicht uitgevinkt en krijg nu de melding 'wachten op netwerk', en ik kan wel gewoon via de webbrowser verbinding maken met de webserver. :?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.