Ik ben van plan om de Nokia 3310 bij die grote kruidenier te kopen, voor maar 224,-, maar da's een pre-paid op ik meen Dutchtone of Telfort. M'n huidige Nokia, 3210, gebruik ik met Libertel en nu wil ik m'n huidige sim in die nieuwe Nokia 3310 plaatsen. Kan dat of heeft die 3310 een sim-lock? En zo ja, wie weet hoe die eruit gehaald kan worden?
je moet niet naar de telefoon kijken of hij sim-lock heeft een 3310 als je die los komt heeft geen sim-lock
het ligt aan de combinatie waarmee je hem koot
koop je een prepay toestel dan zit er altijd een simlock op soms zelfs een dubbele sim-lock
bij sommige abbonementen zit er ook een sim-lock op de meeste niet
en als je een telefoon los koopt zit er nooit een sim-lock op maar dan is de telefoon wel duurder
het ligt aan de combinatie waarmee je hem koot
koop je een prepay toestel dan zit er altijd een simlock op soms zelfs een dubbele sim-lock
bij sommige abbonementen zit er ook een sim-lock op de meeste niet
en als je een telefoon los koopt zit er nooit een sim-lock op maar dan is de telefoon wel duurder
"If u do something do it with style, or do it at all."
FL 439.-Op donderdag 08 februari 2001 22:59 schreef jazzVL het volgende: ....en als je een telefoon los koopt zit er nooit een sim-lock op maar dan is de telefoon wel duurder
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
De telefoon die jij op het oog hebt heeft dus een simlock.
De simlock verwijderen mag niet. Doe je het wel, dan kan de provider een rechtszaak tegen je aanspannen
De simlock verwijderen mag niet. Doe je het wel, dan kan de provider een rechtszaak tegen je aanspannen
Als iemand iets koopt, mag die gene er alles mee doen. Dus ook unlocken, het is namelijk jouw eigendom.Op vrijdag 09 februari 2001 17:23 schreef T het volgende:
De telefoon die jij op het oog hebt heeft dus een simlock.
je mag er inderdaad zelf alles mee doen, alleen de garantie vervalt en de provider zal je (terecht) geen service meer verlenen
Verwijderd
Ik heb ook een nokia 3310,
hij bevalt zwaaar goed,
en ik heb een abbo van Dutchtone,
en er zit geen simlok op
hij bevalt zwaaar goed,
en ik heb een abbo van Dutchtone,
en er zit geen simlok op
Pagina: 1