Toon posts:

All in one set als speler gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn oude all in one set als speler gebruiken en aansluiten via een digitale kabel? Op de all in one zitten 4 standen: Tuner DVD AUX en Digital In. Kan dit zomaar?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Wat is een all in one? Een printer?

(oftewel, doe eens wat uitgebreider praten, want zo gaat het 'm niet worden hoor)

[ Voor 54% gewijzigd door Nik op 26-06-2007 23:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een dvd speler en versterker in een :O

• Nik

Nik

En dan nog, wil je dit ding als speker gebruiken op een nieuwe versterker? Heeft de speler een digital out? Heeft de versterker een digital in? Zijn er andere opties om te verbinden?

In het geval van de digitaal in en out, waarom heb je dat niet gewoon geprobeerd dan? Lijkt me vrij vanzelfsprekend dat dat dan werkt.

Nogmaals, doe eens wat uitgebreider praten, want zo gaat het 'm nog steeds niet worden (geef eens specs, foto's van de aansluitingen, enz enz).

We zijn niet helderziend en we kunnen niet zien wat jij voor spul hebt staan he!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is tijdelijk. Ik wil alleen maar dat de all in one als speler en niet als versterker gebruikt wordt, want ik heb al een versterker staan. Op de All in one zit een optisch digital in, en op de versterker zit de optische digital out.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 23:32 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat gaat niet werken dus, zonder output op de a-i-w...

• Nik

Nik

Volgens mij gooi je nu in en out door elkaar. De AIW moet OUT hebben, de versterker IN. Dan zal het zo werken. Als jij het aansluit zoals hierboven, komt het geluid van je versterker (die dus zelf geen geluid kan maken) in je AIW set, oftewel, geen geluid.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

'T is gewoon een kwestie van de manual lezen, daar staat alles in wat je weten moet.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.