Toon posts:

ga-p35-ds3r of p5n-e SLI ?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw moederbord nodig voor mijn systeem:
E6600
8800 GTS (320MB)
2x HD
2x DVD (brander)
2x 1gb kingston geheugen (800Mhz, PC6400)
500W NeoHE

Ik ben van plan sowieso mijn processor te overklokken en later misschien mijn videokaart ook wel.
De komende 3 jaar gebruik ik zeker geen SLI, maar de p5n is ook nog eens 30 euro goedkoper dan de p35, overall heeft de p35 wel meer features en ik heb gelezen dat de p35 ook betere overklok resultaten heeft. Wat denken jullie ervan en wat raden jullie me aan?

(jullie hebben me al geweldig met keuze van voeding geholpen :) )

Hoe meer ik over beide moederborden lees, hoe meer ik ga twijfelen :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 23:51 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, als beide borden je evenveel aanspreken zou ik je de Gigabyte aanraden, eigenlijk alleen maar omdat die over het algemeen wat minder issues hebben met het geheugen en geen proprietary chips gebruiken die mogelijk compatibility issues kunnen opleveren. De vraag is natuurlijk maar hoe belangrijk je dit vind, maar voor mij is het toch altijd wel een belangrijk punt.

Verder zou ik gewoon een rijtje met features naast elkaar zetten die je belangrijk vind en kijken welke van de 2 borden het meeste in de buurt komt.

[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 27-06-2007 00:44 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Van een Tweaker verwachten we dat hij zelf in staat is te kiezen. Als je twee mogelijkheden hebt, je eisen gewoon nog wat scherper stellen. Als je echt niets technisch kunt verzinnen (de punten van Terw_Dan hierboven zijn goede en trouwens vaak genoeg hier in PMG genoemd), kijk dan naar het kleur van een bord oid...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.