Okey laat me het uitgebreid vertellen, ik heb nieuwe Computer gekocht een tijdje terug en heb dus ook games gekocht, FPS en RTS, nouw de verhaal is dat FPS games werken met een ping tussen de 10 en 70, maar bij RTS heb ik het volgende probleem, ik zie allemaal servers maar geen ping, dus bij ping staat er bij alle opgezette servers een leeg vakje dit heb ik bij de volgende Games
- Company of Heroes
- Dawn of War
- Tiberium Wars
- Rakion
De melding die ik krijg is: - de verbindingen tussen u en een gebruikers is erg laag of
- er kan geen verbinding worden gemaakt met andere spelers
Als ik in een server ga van FPS game zoals
- CoD1
- CoD2
- Fear
- Wolfenstein
dan heb ik geen probleem heb een ping van gemiddeld 40 en alles loopt soepel
Als ik zit te gamen heb ik alleen een programma aan dat gebruik maakt van het internet en dat is Xfire
Dus na een stuk van 50 pogingen werd ik het zat en ging kijken waar de problemen zitten, ik keek eerst bij de forums van Relic Online, maar ben daar ook niet veel opgeschoten, ik heb alle poorten dat nodig is opengezet op mijn router, heb mcafee verwijderd omdat ik dacht dat het mischien daar aan zou liggen,
informatie over router
Thomson Alcatel Speedtouch 780
Poorten van Games die ik speel zijn allemaal geopend
Internet verbinding van Xs4all Only Lite
Thuis gebruik draadloos, ( mijn Vader en de Printer)
Thuis gebruik draad ( mijn computer)
Mijn computer is met twee lan kabels verbonden aan de router,
Informatie Computer
- draait op Windows Vista Ultimate
- heeft een nforce 680i chipset
- gebruikt windows defender en windows firewall, normaal heb ik mcafee maar aangezien de
probleem had ik het dit keer verwijderd
- soort netwerk : lan
Internet gebruik thuis,
Mijn vader, is alleen bezig met programmeren, luisterd af en toe de radio, of leest de krant op de laptop
Ik ben de Gamer, heb intensieve download programma's aan behalve als ik ga gamen, want dan zet ik alles uit behalve xfire
btw bedankt, voor het verplaatsen, als er nog overige informatie nodig is post het dan ik hoop dat deze informatie genoeg is