Toon posts:

creative registratie

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleempje
namelijk als ik de computer opstart dan krijg ik de melding dat de geluidskaart geregistreerd moet worden.
ik krijg deze melding absoluut niet weg , ook niet als ik hem opnieuw wil registreeren.
iemand een idee?
gr ernie

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gewoon uninstalleren via de softwarelijst of met CrapCleaner.

Het heet iets als 'Creative Registratie'.

@onder: Je kunt gewoon die registratiesoftware (voor zover dat software is, die ene window :X ) uninstalleren, de drivers / software-suite / etc. blijven dan gewoon.

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 26-06-2007 19:50 ]

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 14:49
Voer "msconfig" eens uit en kijk bij tablad "Opstarten"/"Startup" of je iets van dat registratieformulier kunt terug vinden. Waarschijnlijk iets dat in een Creative directory bestaat.
TheZeroorez schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:47:
Gewoon uninstalleren via de softwarelijst of met CrapCleaner.

Het heet iets als 'Creative Registratie'.
Maar hij wil niet van de software af...

[ Voor 41% gewijzigd door Ascathon op 26-06-2007 19:49 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:53
Ascathon schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:48:
Voer "msconfig" eens uit en kijk bij tablad "Opstarten"/"Startup" of je iets van dat registratieformulier kunt terug vinden. Waarschijnlijk iets dat in een Creative directory bestaat.

[...]
Maar hij wil niet van de software af...
Die word vaak apart geinstalleerd, zoek maar in het lijstje..

Had precies hetzelfde na installatie van men Audigy SE

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kennis om dat soort problemen zelf op te lossen valt toch wel binnen hetgeen we verwachten dat je al kan voordat je op dit forum komt. Lees ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voordat je een nieuw topic start want ik zie dat het tot nu toe nog niet helemaal gelukt is ondanks de vele malen dat je inmiddels verzocht is wat meer eigen inzet te tonen. Hierbij wil ik je daar nogmaals op wijzen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.