[Winamp/WMP11] Dansstijl/muziekstijl plugin

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een plugin/tool waarmee ik mijn muziekdatabse kan doorzoeken op een dansstijl.
Bijvoorbeeld een scan waaruit alle nrs met bijv. de Rumba komen.

Of een tool die weergeeft welke dansstijl een bepaald nummer heeft bij het afspelen.

Weet iemand of zoiets bestaat? Ik heb gegoogled en het niet kunnen vinden.

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het helpt als je de speler even erbij plaatst... Plus dit valt toch op te lossen door bijv een Genre in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:14
In Vista kan je het er gewoon bijzetten in verkenner. Moet je wel de kolom activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Winamp of wmp11.

Ik weet dat ik een genre kan toevoegen. Daar gaat het niet om...
Ik heb mn discotheek netjes gesorteerd op genre.

Ik wil graag dat de 'dansritmes' worden weergegeven. Dat is iets anders dan een muziekstijl.
Dus bijv: rumba, of jive, of polka... Ik weet die dansritmes niet, dus ik zoek een tooltje die dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En je verwacht dat die tool dat zelf gaat analyseren :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 23:15
Volgens mij bestaat er geen tool die dat kan analyseren.. Er zijn alleen tools die de BPM van een nummer kunnen uitrekeken, aan de hand daarvan kun je b.v. een rumba eruit halen (laag BPM), maar of de nummers met een lage BPM allemaal rumba zijn zal je toch moeten luisteren.

Ken je niet iemand die samen met jou een middagje kan gaan luisteren? Ik zoek zelf ook regelmatig dansmuziek, maar heb het voordeel dat ik weet of iets een cha cha, jive, engelse wals etc. is. Het is in het begin veel werk om je hele collectie te luisteren, hoewel je een groot aantal nummers misschien kan overslaan omdat het genre totaal niet past (denk aan metal, hardrock etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx!
Heb je een goed voorbeeld van zo'n bpm tool?
We zoeken een nummer om mee te openen op de bruiloft, maar de rumba's waarmee de dansschool aan komt zetten zijn veel te soft (qua artiesten) voor ons.
Pagina: 1