Toon posts:

Heb ik wel een XFX 8600GT XXX

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb net mijn XFX8600GT XXX versie opgehaald. Nou vraag ik me af: is het wel een xxx editie. De xxx edition sticker is op de doos geplaatst: net als een sticker van 620mhz core. Op de videokaart zelf stond niiet of het een xxx was en ook niet onder apparaatbeheer. Hoe kan ik dit achterhalen. Mijn 3dmark06 score is: 4833 na alle tests.

Wie kan mij verder helpen: ik ben benieuwd!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:59

PauseBreak

derp!

Draai SiSoft Sandra of Everest en kijk onder videokaart. Of simpeler, draai Ati Tool en kijk naar de kloksnelheden (3D Mode).

[ Voor 10% gewijzigd door PauseBreak op 26-06-2007 18:56 ]

Nee, merp!

Verwijderd

Topicstarter
Top bedankt, het klopt! Wat moet de temperatuur zijn trouwens, deze schommelt tussen 50 en 70: zegt dit iets?

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20
Tja, 50 tot 70 is vrij hoog, ik neem aan in idle?? Maarja, wat wil je met een standaart overgeklokte kaart. Ik zou je er geen zorgen over maken, want zolang je hem zelf niet overklokt, heb je er garantie op.

Verwijderd

Ik heb zelf een XFX 8800 GTS XT die ook standaard is overgeclocked. Hij word idle 55 - 65 graden en onder load 70-75 graden. Dus denk dat dat wel goed zit bij jou kaart :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Kloksnelheden kun je met allerlei utilites uitlezen, ik zie dat dat gelukt is.
Over videokaarten en temperaturen is meer dan zat te vinden op dit forum.
Tussen de 50 en 70 graden is voor een GPU best te doen, waarbij ik maar even uit ga van 50 idle en 70 onder load omdat je dat er niet bij vermeldt.

Omdat je hier zelf zeker weten meer informatie over kunt vinden maak ik dit topic dicht.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.