Toon posts:

radmin viewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij uitleggen waarom ik de server pc niet (meer) kan benaderen? Ik heb op mijn pc de viewer geinstalleerd en het werkte, ook toen ik tijdens dat ik ingelogd was de firewall er weer op zette op de server pc.
Ik heb uit de taakbalk het pictogram verwijderd (bij alle gebruikers op de server pc) en heb ook de vermelding van admin uit het startmenu - programmas (bij alle gebruikers op de server pc) weggehaald.

Nu doet ie het dus niet meer. Het wel de bedoeling dat de gebruikers op de server pc niet weten dat ze in de gaten gehouden worden.

Wat doe ik fout? Ook na het weghalen van de firewall kwam ik er niet meer op

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat doe ik fout?
Nou:
Het wel de bedoeling dat de gebruikers op de server pc niet weten dat ze in de gaten gehouden worden.
Dat dus ;)

Ik kan me ook goed voorstellen dat het gewoon is afgesloten of verwijderd. Of dat je bijv. de portmappings niet goed hebt staan, dat het IP-adres van de server is veranderd, dat de virusscanner het terecht aanmerkt als erg verdacht, of dat de firewall alleen vanaf een bepaald IP-adres toegang verleend.

Maar ik geloof dat die eerste reden al voldoende antwoord is: zulke tools ongemerkt laten draaien is in de regel niet de bedoeling.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 10:55
Staat er toevallig Windows Defender op die pc's geinstalleerd?
Zoja, die blokkeert radmin standaard totdat je toegang geeft.

Systeem Specs