Toon posts:

[Neovo M-19] Beeldscherm doet het niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Na gebruik van ongeveer 1-2 jaar doet mijn beeldscherm het opeens niet meer. Het scherm blijft zwart, en het 'aan' lichtje gaat oranje langzaam knipperen. Ik krijg wel gedurende ongeveer 2 seconde beeld, als ik het beeldscherm eerst uitzet, en vervolgens weer aan zet. Het beeld is dan 'normaal', maar valt na die 2 seconden weer uit. Wanneer het beeldschemr aan is, is het lampje ook groen, waarna het weer oranje knipperend wordt.

Het licht zeker aan de monitor, met een ander beeldscherm werkt alles zoals het hoort.
Tijdens het begin van het opstarten van de computer krijg ik wel beeld, totdat het scherm komt van 'loading windows XP', waarbij het uitvalt. Het gaat dan ook nog even aan als het bureaublad komt, maar is ook maar aan voor 2 sec.

Weet iemand hoe je dit kan herstellen?
Alvast bedankt!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En in veilige modus?

Verwijderd

Topicstarter
Update:
Het scherm valt ook tijdens het opstarten steeds uit, als het schemr wordt ververst (volgende stap van het opstarten) is het scherm weer even zichtbaar (weer 2 sec). Veilige modus maakt dus niet uit, ook tijdens het opstarten doet het probleem zich al voor. Heb je misschien nog een andere oplossing?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:19:
Update:
Het scherm valt ook tijdens het opstarten steeds uit, als het schemr wordt ververst (volgende stap van het opstarten) is het scherm weer even zichtbaar (weer 2 sec). Veilige modus maakt dus niet uit, ook tijdens het opstarten doet het probleem zich al voor. Heb je misschien nog een andere oplossing?
Controleer de pinnetjes van de kabel van je monitor even, of er geen een verbogen is of naar binnen is gebogen. Je kunt ze ook even schoonmaken met alcohol. Geef t weinig kans hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Anders kun je er donder op zeggen dattie kapot is, denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Dus nieuw beeldscherm kopen is de enige oplossing? :(
Of reparateur erna laten kijken?