Toon posts:

[Vista]Azureus geeft socket error*

Pagina: 1
Acties:
  • 799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem in vista. Ik heb het programma Azureus gedownload om met torrents te werken maar ik krijg geen verbinding. Er is bij elke torrent éénzelfde foutmelding. Deze: Connection Error (SocketException: Unrecognized Windows Sockets error: 10104: create)

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Heb zelfs Java geïnstalleerd. Wat doe ik verkeerd, wat kan ik doen? :)

Ronayke

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat je verkeerd doet?
Waarschijnlijk probeer je je bittorrent client als normale user op te starten, en heb je niet genoeg rechten.

Wat je kan doen is creatief googlen en dan kom je vast wel iets als http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?pid=257141 tegen.
Sun Java installeren is inderdaad een handige stap als je een java-based programma wil gebruiken ;)

We gaan er hier wel vanuit dat je in ieder geval zelf ook een oplossing probeert te vinden door eerst zelf te googlen/zoeken op het forum. Zie daarvoor de Windows Clients - Policy en de Korte forumFAQ.
Wil je daar in het vervolg op letten (ook met je topictitel) ?

De bovenstaande link heb ik met 3 minuten gevonden, dat was jou ook vast gelukt :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device