OS X op PC kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• ILT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik ben redelijk Apple-clueless maar zo ver ik kan zien niet GoT-zoekfunctie-clueless. Toch heb ik geen antwoord kunnen vinden hier (en op apple.nl) op de volgende vraag:

Kan ik als ik een PC samenstel waar normaal gesproken Windows XP/Vista opgezet zou worden, daar Mac OS X Tiger opzetten?

Aangezien de laatste Mac(books) Intel systemen zijn moet dat geen probleem zijn lijkt. Het enige waar ik beren op de weg zie is dat er misschien geen OS X drivers voor bepaalde hardware beschikbaar is. Maar zoals gezegd: ik weet daar weinig (tot niets) van.

Het idee is dat de samengestelde PC in dualboot Windows en OS X gaat draaien. Q: "Maar waarom koop je dan niet gewoon een Mac(book) en zet je er Windows XP op?" A: "Omdat je voor hetzelfde geld een veel betere PC configuratie kunt samenstellen in vergelijking met een Mac".

Bij voorbaat dank voor het enlightenen van deze n00b :'(

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 07:21

DizzyWeb

Ondertiteld

Officieel, nee, kan niet. Niet officieel, ja, er zijn mogelijkheden. Maar, het is illegaal. Dus verwacht hier geen uitgebreide antwoorden.

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
"Google is your best friend" :Y

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Opzich kan het (zeg ook nooit nooit enzo ;))... Je moet alleen effe goed zoeken.... Maar je kunt het niet gewoon in plaats van windows draaien, wel met een emu...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

google -> vmware -> Mac :P

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:20
je kan os x op een pc native draaien... tis mij gister toevallig gelukt :P

tis meer als probeersel dan dat ik het echt ga gebruiken... beetje kijken hoe mac is
MAAR het is illegaal, maar het werkt wel

[ Voor 8% gewijzigd door leon1e op 26-06-2007 16:19 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
Hoi ILT,

In onze faq staat dit: "Vragen over hoe krijg ik OS X op mijn pc zijn niet toegestaan, dit is namelijk niet legaal.", ik neem aan dat dit je vragen beantwoord :p.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.