Nec 3550A - Ringen/Cirkels op Dual Layers

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb zojuist een Nec3550A bij de MM gehaald. De eerste DL ISO die ik brand doet het al niet. Ik gebruik DL schjifjes van Mediarange. Er verschijnen ringen op de dvd die ondelringe zelfs milimeters van elkaar af zitten. Daarnast zie ik een soort golfbeweging over de schjifjes zitten.Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar dat is niet te doen met mijn camera.

Ik heb de nieuwste firmware erop geogooid en gebrand met Nero en CloneCD op 2.4x.
Iemand enig idee of dit op te lossen is. Misschien maar inruilen voor geld en ergens een pioneer
of plextor vandaan halen?

P.s. Ik heb gegoogled en gegot'ed. Niets gevonden waar ik iets aan heb.

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 16:41
Heb je gelijk gebruikt gemaakt van de tweede laag maw, heb je meer dan 4,5 GB erop gezet? Zo ja, doet de data op de eerste laag het wel?
Zit er bij die brander niet 1 schijfje van het merk zelf? Doet die het wel? Of kun je een DL dvd "lenen" van iemand anders, kijken of dat beter gaat?
Anders zou ik hem eerst een omruilen ipv gelijk een andere te kopen.

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
wmeester schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:59:
Heb je gelijk gebruikt gemaakt van de tweede laag maw, heb je meer dan 4,5 GB erop gezet? Zo ja, doet de data op de eerste laag het wel?
Zit er bij die brander niet 1 schijfje van het merk zelf? Doet die het wel? Of kun je een DL dvd "lenen" van iemand anders, kijken of dat beter gaat?
Anders zou ik hem eerst een omruilen ipv gelijk een andere te kopen.
Ik heb ook sony schijfjes maar ik hou dit ding alleen als die ook mediarange schijfjes kan fikken. Ik vind het zonde om een sony schjifje hiermee te verpesten. Er zit geen schijfje bij om te testen. Mijn laptop heeft trouwens ook een nec brander. Die brand die DL mediarange schijfjes wel zoals het hoort.