Op GoT verwachten we eigen inzet en een goed opgemaakte startpost. Lees de regels dus even na en dan helpen we je graag.
Het probleem is dat er met dit soort topic een gigantische puinhoop ontstaat op het forum. Het is dus niet zo dat we niet willen helpen, we kunnen je niet helpen omdat je geen informatie geeft en je de regels niet volgt.
[ Voor 41% gewijzigd door Mentox op 26-06-2007 15:55 ]
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Ik ben hier inderdaad nieuw. Heb zelf 2 19 tft schermen draaiend op een Nvidia GeForce 7600 GT. Ik wil graag alles eruit halen, bijv. verlenging van bureaubalk, heb ultramon. Nou heb ik al wel veel gelezen op dit forum maar het is niet echt recent.
Vandaar dit, dus mijn vraag is "Wat kun je zoal doen met 2 tft (of gewone) beeldschermen, denkend aan grafisch, games, en leuke extratjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 16:43 ]
Nou je kunt bijvoorbeeld op het ene scherm een lelijke foto van je jezelf zetten en op het andere scherm een nog lelijkere foto van jezelf en dan valt die ene in vergelijking natuurlijk reuze mee.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:41:
Verwijder mijn vorige dan maar, probber het nogmaals.
Ik ben hier inderdaad nieuw. Heb zelf 2 19 tft schermen draaiend op een Nvidia GeForce 7600 GT. Ik wil graag alles eruit halen, bijv. verlenging van bureaubalk, heb ultramon. Nou heb ik al wel veel gelezen op dit forum maar het is niet echt recent.
Vandaar dit, dus mijn vraag is "Wat kun je zoal doen met 2 tft (of gewone) beeldschermen, denkend aan grafisch, games, en leuke extratjes.
Of je zet het ene scherm voor je en het andere achter en dan speel je pong met één balkje op het ene scherm en het andere balkje op het andere scherm. Heb je wel zo'n draaiende bureau stoel nodig maar dat lijkt me logisch.
Je kunt ook 2 webcams kopen. Op elk scherm ééntje zetten en ze dan tegenover elkaar zetten. Dan kun je videogesprekken doorschakelen! Denk eens aan de mogelijkheden !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Of je kan op de 1 Word document tikken en de andere MEUKTRACKER in de gaten houden
Op 1 beeldscherm GOT andere Frontpage
2x nu.nl openen elk scherm 1
Op scherm 1 je start menu plaatsen. en op de andere met Paint namaken
Jonge wat een vraag?? Wat wil je er mee gaan doen?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Veel. En meer antwoord dan dit verdien je niet met zo'n karige topicstart waar geen inzet uit blijktVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:51:
wat is er allemaal mogelijk met dual screens?
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()