hdd led blijft branden ook bij geen activity

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
ok,

zoals me topic titel aangeeft is dat het probleem

hdd led blijft gewoon aan staan, geen 1 hdd die het niet meer doet..

specs

amd 3000+
Asus a8v deluxe
2x 80GB WD 8mb cache @ promise 378 @ raid0 (IDE)
1x 80GB WD non raid, in een bracket
1x 74GB Raptor s-ata
1x 400GB samsung s-sata

wat heb ik al gedaan

power van bracket gehaald, en pc anagezet: led vna de hdd blijft aan...

enige wat ik me meen te herinneren is een driver update van microsoft voor me promise raid controller.. (die eigenlijk niet werkt in vista, maar met de Windows 2003 drivers werkt die gewoon (toen wel nog knipperend/werkend hdd ledje, nu constant aan zoals de power...)

suggesties wat het kan zijn?

gene waarom ik dacht dat het de bracket was, is omdat ik deze bracket "verhuis" steeds van mijn pc, naar bracket op school (hebben we met server installeren enzo geen last van policy's)

waarom het bracket, nou omdat daar me hdd led ook steeds blijft branden op de meest vage manier.. (hdd hangt niet en hdd activity is er amper...)

Verwijderd

een van de ministekkertjes verkeerd op je moederbord gestoken? (in het geval je die allemaal individueel aansluit bij jouw model)

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
lijkt me vreemd, heb niets veranderd aan me config, als in..

het werkte MET de raid en alles, heb huidige config ~2-3 maanden, daarvoor eigenlijk zelfde alleen dan 1 80GB hdd ipv 80GB @raid0...

dus zo'n mini stekkertjes dat de led regeld lijkt me sterk al ken k natuurlijk wel ff strax kijken...

iemand nog andere suggesties in de tussentijd? (tot 1/2 5 op stage nml.. nog uurtje dus...)

gisteren nog gekeken maar heb gewoon alles goed d'r in zitten...

zou het kunnen dat het een driver is? want volgens mij heeft me broertje ut zelfde problem nu...

[ Voor 17% gewijzigd door Dutch2007 op 27-06-2007 08:47 ]