Toon posts:

Sommige nieuwsgroepen doen het niet, payserver oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik download altijd met nova.planet.nl of een server van hetnet. (Beide gratis)
Maar ik kan niets downloaden van (bv. :) ) alt.binaries.games.wii

Komt dit omdat ik hiervoor een payserver nodig heb? Of is het een ander probleem?

Ik hoop niet dat ik de regels overtreed hiermee, ik heb de policy gelezen en denk dat dit nog mag.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Wat voor melding krijg je van je newsreader?
Wordt deze groep door de partijen ondersteund?
Haal anders eens gewoon alle groepen op, beetje afhankelijk van welk programma je gebruikt vind je die optie vaak bij de server gegevens.

Probeer anders ook eens de volgende servers:
binaries.news.planet.nl
195.121.6.74
195.121.6.82

[ Voor 17% gewijzigd door hufkes op 26-06-2007 14:14 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-12 18:40
Het kan te maken te hebben met je planet of hetnet nieuwsgroepen. Heeft het niks met retentie te maken? Ik geloof dat planet een retentie van 4 a 5 dagen heeft. Payserver zal idd je probleem oplossen, ikzelf heb geen problemen met verschillende nieuwsgroepen servers. Gebruik Eweka :)

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

Ik denk dat je iets wil downloaden wat te oud is om binnen te halen vanaf nova.
Ik geloof dat daar toch wel zo'n beetje alle groepen worden doorgegeven.
Als het meer dan 5 dagen is kun je het bij nova wel zo goed als vergeten. HetNet gebruikt trouwens ook nova. Zelfde server.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
Met retentie heeft het niets te maken, want ik heb gewoon alles geprobeerd van die server, ook de nieuwste bestanden.
Ik gebruik trouwens NewsLeecher en als ik op "Fetch Entire Group List" klik, staan er een heleboel groepen, maar alt.binaries.games.wii staat er niet tussen. Op "Add manually" reageert hij niet.

Als ik iets wil downloaden, wordt het bestand rood gemarkeerd en staat er "Initializing" en gaat hij snel terug van 50 naar 0 MB. Zeg maar hetzelfde als wanneer je te oude bestanden wil downloaden.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, in dat geval worden die groups niet door die servers gehost. In dat geval zul je inderdaad op zoek moeten naar een andere/pay server.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand met een payserver en Newsleecher misschien kunnen controleren of a.b.games.wii er wél bij staat na "Fetch Entire Group List" en níet met nova.planet.nl?

Alvast heel erg bedankt.

Edit: heb net Eweka besteld en kan hem al gebruiken, maar de snelheid ligt niet hoger dan mijn vorige (gratis) servers: rond de 140 KB/S. Hoe kan dit omhoog?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 16:47 ]

Pagina: 1