Zombie Master - Source mod

Pagina: 1
Acties:
  • 2.074 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 20:58

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://wiebbe.lambonet.com/afvalbak/pics/zm_got/zmlogo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/5d/c8/20f4ed1334d78359c71882dc8065.jpg

Inhoudsopgave

Algemene informatie
De Zombie Master
De Survivors
Benodigheden
Links
Screenshots

Algemene informatie

Zombie Master is een gratis mod dat ontwikkeld wordt door een team van vrijwilligers. De mod is op dit moment 12e in de lijst van meest gespeelde mods op de Source engine, iets wat voor een mod die pas 3 maanden in beta status te spelen is erg snel is.

Zombie Master is een twist op de normale Zombie versus Humans mods. Waarbij je bij alle andere games tegen de zombies speelt die veelal door tegenspelers bestuurd worden zijn alle Zombies in Zombie Master NPC's. De Zombie Master is zoals zijn naam al aangeeft de ultieme heerser over alle Zombies. De Zombie Master speelt het spel net als een RTS waarbij hij met resources zombies kan aanmaken.

Deze zombies kan hij dan besturen om het de 'survivors' moeilijk te maken de map objectives te halen, maar uiteraard ook om hun hersenen als avondmaal te krijgen. De survivors moeten altijd zien te overleven op de verschillende maps, per map verschillen de objectives, soms is het simpelweg 10 minuten lang overleven, op andere maps moeten ze een onderdelen van een truck verzamelen zodat ze weg kunnen rijden.

De Zombie Master

De Zombie Master is de enige tegenspeler van de survivors. Hij wordt elke ronde willekeurig gekozen uit de survivors en zijn enige doel is dan ook om de survivors te stoppen. De Zombie Master kan doormiddel van zijn "zombie orbs" op bepaalde lokaties 4 verschillende soorten zombies neer zetten. Elke zombie heeft zijn eigen voordelen, resource kosten en uiteraard nadelen.

De Shambler

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/8630/shamblerrg9.jpg

De shambler is de low-cost spam zombie. Hij loopt erg langzaam maar kost voor de Zombie Master maar 10 resources om er een te maken. Shamblers zijn met 2 headshots van de pistol om te leggen maar in zeer grote groepen zijn ze er goed om de survivors te overwelmen met zombies. Shamblers zijn ook de enige zombies die objecten/obstakels kunnen weg slaan zodat barricades gesloopt kunnen worden.

Een klap van een shambler doet een goede 25 damage.

De Banshee's

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/7412/bansheewi2.jpg

Banshee's zijn de zombies uit je nachtmerries. Banshee's zijn de allersnelste zombies in het spel en kunnen zelfs een survivor in halen. Daar komt ook nog eens bij dat banshee's grote afstanden kunnen springen, en op daken en muren kunnen komen. Banshee's zijn daar en tegen wel de duurste zombies om te maken en kosten een whopping 70 resources per banshee. Banshee's moeten vooral gebruikt worden om survivors op te jagen en om over barricades te springen. Gelukkig kan een Zombie Master maar 1 to 2 banshee's per speler op de server maken. Banshee's hebben iets meer leven dan een shambler maar zijn er moeilijk in hun hoofd te raken. Met 1 schot van de rifle vallen ze neer.

Een klap van een banshee doet maar 10 tot 15 damage.

De Drifters

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/3356/drifterbx8.jpg

Drifters zijn verbrande zwevende lichamen met een twitch in hun hoofd. Drifters zijn de enige zombies die een aanval hebben die een afstand kan overbruggen. Drifters zitten qua kosten net iets boven de Shamblers maar lopen wel net zo langzaam. Het grootste voordeel van de drifter is dat ze veel leven hebben en moeilijk neer te halen zijn. Hier komt nog eens bij dat een beet van de drifter je beeld verwaast waardoor je amper ziet waar je heen gaat.

Een beet van een drifter doet ongeveer 15/20 damage.

De Hulk

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/3579/hulkkz5.jpg

Hulks zijn de tanks van de Zombie Master. Deze reusachtige zombies zijn zeer moeilijk neer te halen en hebben geen zwakke punten voor kogels. Ze zijn net iets goedkoper dan een banshee's en kosten dan ook 60 resources per stuk. Hulks hebben het meeste leven van alle zombies en zijn bijna net zo snel als een survivor. Weg rennen kan dus ook net van deze zombies.

Een klap van een hulk doet veel damage, 50 damage per klap!

Zombie spawns en Manipulators
De zombiemaster kan helaas niet overal zombies neer zetten, hij kan deze alleen maken op een zogenaamde Zombie spawn. De zombiemaster ziet op verschillende plekken op de map Rode bollen zweven. Als hij deze bol aanklikt krijgt hij het spawn menu voor zijn kiezen. Hier kan een Zombiemaster selecteren welke zombies hij daar wilt maken en hoeveel waarna ze verschijnen onder de bol.

De Zombiemaster heeft ook de mogelijkheid om manipulators te gebruiken, dit zijn gele bollen die op verschillende plaatsen zweven en altijd iets activeren. Dit kan bijvoorbeeld een extra zombiespawn plek zijn maar vaak zijn het traps. Elke map heeft andere traps, waarbij het bijvoorbeeld het electrificeren van een kamer is, het laten ontploffen van een muur zodat er zombies naar binnen kunnen en nog veel meer acties.

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/6640/manipulatemenupj5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/421/spawnmenusg8.jpg

De Survivors

De survivors zijn uiteraard de spelers die het moeten opnemen tegen de zombie master. Standaard begin je als survivor zonder enige vorm van wapens en bent alleen uitgerust met je vuisten. Op elke map is het verschillend maar voor de survivors zijn er verschillende wapens beschikbaar die gevonden kunnen worden.

Het doel van de survivors is altijd om te overleven, maar per map zijn er vaak nog verschillende doelen. Soms is het ontsnappen uit een inrichting of het opblazen van een voodoo plek waar de zombies vandaan komen. Ook zijn er maps waarbij het de bedoeling is om onderdelen te verzamelen en een truck of generator weer in elkaar te zetten om zo te ontsnappen. Door het varierende aantal doelen in elke map is het nooit hetzelfde als er gespeeld wordt en is elke map een uitdaging.

De survivors kunnen elk van de volgende wapens krijgen:

De Pistol
De pistol is het standaard wapen, vaak ook het wapen dat als eerste gevonden worden. Alleen de shambler is echt goed dood te maken hiermee omdat alle andere zombies meer leven hebben. Met een magazijn van 20 kogels en een maximaal van 80 erbij kan je aardig wat shamblers omleggen.

De Shotgun
De shotgun is vaak de eerste keuze als het gaat om grote hoeveelheden zombies. De shotgun doet veel damage op een kleine afstand en maakt het mogelijk om door te breken door grote massa's shamblers. Maar ook de Hulks, drifters en banshee's zullen vallen tegenover een survivor met een shotgun. Als zijn ammo het bijhoudt..

De Rifle
De rifle is het standaard amerikaanse geweer wat je vaak ziet als ze jagen. Het schiet 1 kogel per keer en doet dan ook veel schade per kogel. De rifle maakt het ook mogelijk om in te zoomen zodat je makkelijker de headshots kan maken. De rifle is het enige wapen wat een banshee met 1 kogel omlegt.

De Mac-10
Het enige automatische geweer in het spel. Met de Mac-10 kan je erg makkelijk grote massa's zombies neer halen. Zelfs hulks zullen erg snel vallen tegenover de Mac-10. Het grootste nadeel van dit wapen is de kleine hoeveelheid kogels die je mee kan nemen. 30 kogels in een magazijn met 60 kogels er naast.

De Crowbar
Het standaard sla wapen naast je vuisten. Slaat niet zo heel snel maar doet redelijke schade. En vaak ook nog je enige redmiddel als je kogels op zijn..

De Sledgehammer
De sledgehammer is de ultieme vorm van de sla wapens. Erg langzaam om te gebruiken maar het doet wel erg veel damage. Een shambler is met 1 klap dood net zoals een banshee. Hulks hebben twee klappen nodig, maar een hulk doet wel 50 schade terug als je te dichtbij blijft staan..

Explosive Barrels
Vaak is het zo dat ongeacht de hoeveelheid kogels je hebt de massa zombies te groot is om te overleven. Gelukkig zijn er vaak explosive barrels verspreid zodat je nog net iets meer zombies kan omleggen om er langs te komen.

Barricades
Op veel maps is het zo dat je een bepaalde tijd moet wachten tot een deur open gaat, de stroom is opgeladen, de accu vol is of iets anders. Gelukkig kan je door de physics engine hele mooie barricades maken van barrels, kisten en tafels. Zombies komen hier zelf gelukkig niet door geen naast de shamblers. Het is dus een must voor de Zombie master om zijn troepen te combineren.

Benodigdheden

Aangezien Zombie Master een half-life 2 mod is heb je de zogenaamde Source Base SDK nodig. Deze base-SDK heeft alle content files van half-life 2. Gelukkig is het niet nodig om half-life twee te hebben maar is het zelfs mogelijk om mods te spelen als je 1 source game bezit. Mocht je dus Half-life 2: Episode 1, Counter-strike:Source of een andere source game bezitten kan je ook Zombie Master spelen!

Zombie Master kan gedownload worden van de Zombie Master website: http://www.zombiemaster.org. De laatste versie op dit moment is: 1.1.2

zombie Master heeft zelf maar 3 officiele maps. Gelukkig is er een erg goede en grote editing community die zeer goede maps maken elke met een ander verhaal en doelen.

De beste custom maps op een rijtje:

zm_gasdump: Vernietig een tankstation midden in de woestijn. Maar pas op voor de tornade die langs kan komen en alles vernietigd in zijn pad.
zm_undergroundp: Vast gekomen te zitten bij een verlaten leger basis moet je helemaal achter in de basis de stroom generatoren uitschakelen zodat de poort open gaat. Helaas zit de basis helemaal vol met zombies..
zm_backwoods: Haal de benzine bij de dichtbij gelegen tankstation en breng hem terug naar je auto. Maar pas op voor de vele vallen die op weg naar het station liggen..
zm_asylump: De enige overlevende van de zombie ramp, geestelijk gestoorde in een instelling. Gelukkig zijn alle deuren open gegaan en kunnen ze nu ontsnappen nadat er weer stroom is zodat de lift het weer doet..

Gelukkig kunnen al deze maps gewoon van de servers gedownload worden, bijna alle servers hebben een snelle webhost voor de file downloads zodat ingame de download zeer snel gaat. Ook komen er vaak nieuwe versies uit met fixes/nieuwigheden dus het is aangeraden ze gewoon te downloaden van de servers zelf!

Links

Officiële site
Officiële community forum

Uknown-files file hosting website - zombiemaster sectie

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa288/MasterDonut_aka_Milkman/zm_gasdump_b40000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/2025/zmasylumb120009mx0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/de/ec/e377ae869f8eb9c067131b018e14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/ed/b8/bb315cd581ad52336d64ee7e2b7d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v519/Agamemnon582bc/Zombie%20Master/Asylum1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v519/Agamemnon582bc/Zombie%20Master/Backwoods3.jpg

Vorige delen

Komt nog.. (hopelijk :P)

Meehelpen?

Aanvulling/ideeen voor de startpost kunnen naar mij gestuurd worden via DM of email!

Deze TS is schaamteloos overgenomen van het ET topic die gemaakt was door Equalized, kleuren en inhoud uiteraard aangepast :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wow lijkt mij een erg vette game, als de zombie master een beetje skilled is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me zeer leuk, het rood met zwart in de TS is echter niet te lezen, misschien iets taktischere kleuren pakken (en het groen met het rood is niet echt een geslaagde combo :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Dit soort games (Humans VS NPC's) vind ik altijd erg tof. Vroeger ook veel SvenCo-op gedaan. Erg leuk.

Belangrijk is natuurlijk dat de zombie master goed is anders valt het hele spel uitelkaar.

We zullen zien waar dit heen gaat :).

EDIT: leuk filmpje die de sfeer een beetje aangeeft:

http://www.youtube.com/watch?v=Hi7z7UAMQho

[ Voor 17% gewijzigd door Brons op 26-06-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

nice 1, tijd om weer Source te installeren (zou ik dit ook op een illegale CS source kunnen spelen? (ik heb hem ook legaal, maar die doet het niet op school...)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Brons schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:37:
Dit soort games (Humans VS NPC's) vind ik altijd erg tof. Vroeger ook veel SvenCo-op gedaan. Erg leuk.

Belangrijk is natuurlijk dat de zombie master goed is anders valt het hele spel uitelkaar.

We zullen zien waar dit heen gaat :).

EDIT: leuk filmpje die de sfeer een beetje aangeeft:

http://www.youtube.com/watch?v=Hi7z7UAMQho
Zeker, het is zo leuk omdat het en NPC's zijn maar ook meteen een speler erachter die ze controlled! De game is volgens mij niet op een illegale te spelen omdat je de Source Base SDK nodig hebt. Ik vind het rode erg goed te lezen? Ik had hem eerst nog donkerder maar imho is de kleur goed te onderscheiden, zet je brightness eens wat hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Deze mod doet me denken aan een bepaalde warcraft 3 map: Resident Evil: S.T.A.R.S

Met z'n alle tegen NPC zombies (alleen worden die niet bestuurd door een speler)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gedownload, nu even kijken wat het is...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje van servers? Ik vind de zombiehorde zonder infection gebeuren altijd erg leuk. Infection modus (dus dat je anderen infecteert) zuigt ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:17:
Lijstje van servers? Ik vind de zombiehorde zonder infection gebeuren altijd erg leuk. Infection modus (dus dat je anderen infecteert) zuigt ballen.
Tja, is een lijst van servers echt nodig? Als je hem installed in steam dan kan je gewoon zoeken naar de servers ingame zelf, zijn er al zeker meer dan 50.

Of er echt nederlandse servers zijn, ik ben er helaas nog geen een tegen gekomen!

Inderdaad, als je dood gaat moet je helaas wel wachten tot de volgende ronde, je word niet een zombie of zo. Maar het is erg spannend omdat elke spel weer anders is omdat het elke keer weer een andere ZM is die op een andere manier speelt!

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 26-06-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 minuten gespeeld en ik vind er weinig aan. sommige zombies lopen op een rare buggie manier. En je krijgt geen ammo. Het was leuk geweest als je wapens had gehad. 1pistool tegen al die zombies zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:37:
10 minuten gespeeld en ik vind er weinig aan. sommige zombies lopen op een rare buggie manier. En je krijgt geen ammo. Het was leuk geweest als je wapens had gehad. 1pistool tegen al die zombies zuigt.
Op welke map heb je gespeelt? De officiele maps en de custom maps die ik heb opgenoemd zijn de echt goede maps. Er zijn veel servers die elke custom map maar neer knallen en helaas komen daar ook de slechte maps bij kijken, de officiele zm_docksofthedead is echt een juweeltje.

Het is en blijft een beta mod en is qua graphics ook echt niet te vergelijken met HL2 of CS:Source. Imho zijn de zombie models goed, en zien de animaties er niet buggy uit? Maar ja, dat is een kwestie van smaak denk ik.

Het is juist de uitdaging om met niet al te veel ammo te overleven en de objectives te halen. Het is geen "mass zombie kill" mod maar een overlevings mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Ik heb zelf geen HL2 (liep niet op mijn PC toen het net uit was, en later nooit gekocht) maar bezit wel Lost Coast en HL2: Deathmatch (ATI offer). Hebben deze games de SDK? Ik kan dat niet zo snel vinden in steam zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Brons schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:58:
Ik heb zelf geen HL2 (liep niet op mijn PC toen het net uit was, en later nooit gekocht) maar bezit wel Lost Coast en HL2: Deathmatch (ATI offer). Hebben deze games de SDK? Ik kan dat niet zo snel vinden in steam zelf.
als het goed is niet, de normale HL:2 DM wel, maar deze niet aangezien hij gratis was. Je kan het wel altijd proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, wilde het graag proberen, maar krijg alsmaar "This game is currently unavailable. Please try again at another time.". Heb al Steam opnieuw geinstalleerd ed, maar het mag niet baten. Ik heb een HL2 die ik indertijd bij een X800 gekregen heb (nja, een code voor HL2 over Steam :P) en HL2 loopt als een zonnetje. Wazig... Ik heb overigens nooit eerder er last van gehad dat het een "gratis" versie betrof, volgens mij is het gewoon een volledige versie.

Ik probeer het later nog wel eens. Vind zombie-mods altijd wel leuk ^^ "They Hunger" voor HL1 was een zeer leuke trilogie van mods bijvoorbeeld! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Okyah schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:30:
Mhm, wilde het graag proberen, maar krijg alsmaar "This game is currently unavailable. Please try again at another time.". Heb al Steam opnieuw geinstalleerd ed, maar het mag niet baten. Ik heb een HL2 die ik indertijd bij een X800 gekregen heb (nja, een code voor HL2 over Steam :P) en HL2 loopt als een zonnetje. Wazig... Ik heb overigens nooit eerder er last van gehad dat het een "gratis" versie betrof, volgens mij is het gewoon een volledige versie.

Ik probeer het later nog wel eens. Vind zombie-mods altijd wel leuk ^^ "They Hunger" voor HL1 was een zeer leuke trilogie van mods bijvoorbeeld! :)
Ja, jou versie is zeker weten de volledige en je krijgt dan ook gewoon de Source Base SDK erbij, hij zou ook moeten werken :P

Heb je wel de volledige Source Base SDK geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben bezig met ZM installen.
Hoe gaat dat eigenlijk wie de Zombie Master wordt? Iemand vrijwillig aanmelden of een soort van voting?

[ Voor 49% gewijzigd door Moonborne op 26-06-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wiebbe schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:44:
Ja, jou versie is zeker weten de volledige en je krijgt dan ook gewoon de Source Base SDK erbij, hij zou ook moeten werken :P
Heb je wel de volledige Source Base SDK geinstalleerd?
Ik dacht dat ik alles geinstalleerd had dat nodig was, maar kreeg nu ook al een foutmelding van Steam zelf > Alles er af gegooid, Steam opnieuw geinstalleerd, nu HL2 aan het downloaden. Komt wel goed uiteindelijk ;) Ik ben erg benieuwd! :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Heraclius schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:53:
Ben bezig met ZM installen.
Hoe gaat dat eigenlijk wie de Zombie Master wordt? Iemand vrijwillig aanmelden of een soort van voting?
Ja, een soort van voting, iedereen komt wel aan de beurt.. Je krijgt een aantal ZM punten per ronde. Deze geven aan wat de kans is dat je de ZM wordt. Hoe langer je ingame bent hoe meer kans dat je ZM wordt. Zm zijn is echt erg cool maar helaas wordt je het meestal maar 1x per map op een volle server.

Als je ZM bent geweest wordt je rating weer 0. Je kan trouwens wel selecteren om nooit een ZM te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Oh mooi, ik houd er niet echt van om zo'n persoon te zijn in het spel, lijkt me super saai.
BIj Age of Mythology had je ook van die maps met de Cat en de Mice. De kat had dan van die uber monsters en de mice moesten ontkomen aan die monsters van de Cat.
De Cat was altijd zwaar saai en niemand wilde die zijn. Hoop dat dat dan wel anders is in ZM :P

BTW In de TS staat dat je begint met een pistool en dat je andere wapens moet vinden, maar in die screenshots hebben de survivors alleen maar shotguns?

[ Voor 18% gewijzigd door Moonborne op 26-06-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Heraclius schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:21:
Oh mooi, ik houd er niet echt van om zo'n persoon te zijn in het spel, lijkt me super saai.
BIj Age of Mythology had je ook van die maps met de Cat en de Mice. De kat had dan van die uber monsters en de mice moesten ontkomen aan die monsters van de Cat.
De Cat was altijd zwaar saai en niemand wilde die zijn. Hoop dat dat dan wel anders is in ZM :P

BTW In de TS staat dat je begint met een pistool en dat je andere wapens moet vinden, maar in die screenshots hebben de survivors alleen maar shotguns?
Nee hoor, de pistol is meestal het wapen dat je als eerste vind, je begint zelfs zonder wapen. Dit word in een toekomstige patch aangepast maar op dit moment is het vaak zo dat je of de pistol eerst moet pakken en zoeken.

Sommige maps hebben veel shotguns andere weer niet, die screenshots hebben toevallig iets van 3/4 shotguns :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik wil verschillende servers joinen maar elke keer krijg ik dit:

Disconnect: This Steam account does not own this game.
Please login to the correct Steam account.

ZM staat onder Mijn Spellen geinstalleerd en HL2:DM ook en Source SDK Base ook onder Mijn Tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Ziet er toch uit als een steam fout. ZM is gewoon een Halflife 2 mod, en doet verder niks geks qua steam ofzo. Probeer eens HL2 online te spelen om te kijken of hij het dan doet?

Heb je wel een source game bij je acount horen? Dus bijvoorbeeld Half life 2, Episode one of CS:Source?

[ Voor 23% gewijzigd door Wiebbe op 26-06-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ja, ik heb HL2:DM.

Maar hij doet het nu om een of andere rede weer wel :D

Die Banshees zijn het lastigst vind ik en ammo en een goed wapen krijgen is ook redelijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:34:
Ja, ik heb HL2:DM.

Maar hij doet het nu om een of andere rede weer wel :D

Die Banshees zijn het lastigst vind ik en ammo en een goed wapen krijgen is ook redelijk lastig.
ik heb ook alleen hl2 dm ga het vanaaf gelijk ff proberen lijkt me wel vet :9.
keer wat anders als terorristen en zo eindelijk eens zombi spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het goedkoopste spel om via steam dit te spelen?
hl2 gewoon? ep1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Ik zou zelf nog niet iets gaan kopen om het te spelen, het is nog een beta spel en alhoewel het in mijn ogen erg lekker speelt missen er soms gewoon wat dingen qua balance. Misschien kan je van iemand een steam acount lenen om het ff te testen en dan te beslissen of het cool is? :P

Als je het wel kopen is denk ik Episode 1 of CS:S het goedkoopste..

Ik kijk net ff bij alle games, ik heb zelf Episode 1 dus ik kan de prijs niet zien, maar half life 2 zelf is 20,- dollar. Je kan eigelijk gewoon even de valve games langsgaan en kijken of dit bij de lijst van "Game details" staat: Includes Source SDK. Zo ja? Kopen die hap ;)

[edit]
Ik zie dat er bij Halflife 2 Deathmatch ook de Source SDK zit en je dus ook Zombie master kan spelen. Die kost 10, dollar.

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 26-06-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net even zitten spelen maar vind er niet veel aan.

Misschien omdat het nog een beta is, maar het ziet er niet uit, het wachten is irritant en het speelt gewoon niet zo lekker.

Het concept leek me heel leuk, maar de praktijk valt vies tegen.
Hopelijk wordt de beta nog een heel stuk beter want het concept an sich is wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik kan weer eens niet spelen...

Hij geeft weer diezelfde error. Het schijnt dat ik alleen op servers kan spelen zonder Valve Anti Cheat.
Maar komt dat misschien omdat ik een gekraakte Steam heb? Ik heb zeg maar alle games in de lijst staan onder Niet geïnstalleerd. En als ik er dan een van die wil installen download ik zo'n bestandje van 60 mb ofso en dan kan ie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05

The Zep Man

🏴‍☠️

Heraclius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:36:
Ik kan weer eens niet spelen...

Hij geeft weer diezelfde error. Het schijnt dat ik alleen op servers kan spelen zonder Valve Anti Cheat.
Maar komt dat misschien omdat ik een gekraakte Steam heb?
Je zou dat eens kunnen onderzoeken, niet? |:(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Je hoeft volgens mij geeneens een spel te kopen.
In Steam ga je gewoon naar tab Tools, rechtermuisknop op Source SDK Base en dan Spel installeren, klaar is kees.

[ Voor 139% gewijzigd door Moonborne op 27-06-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Maare Wiebbe, jij zei dat je ook CS:Source kan gebruiken als je die hebt. Betekent dat dan ook als je Half-Life Source hebt, je ook op zombie servers van CS:Source kan?

Want mensen die CS:Source hebben, kunnen ook Zombie Master spelen zeg jij. Is dat dan dus ook andersom? Half-Life bezitters op CS:Source zombie servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Heraclius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:04:
Maare Wiebbe, jij zei dat je ook CS:Source kan gebruiken als je die hebt. Betekent dat dan ook als je Half-Life Source hebt, je ook op zombie servers van CS:Source kan?

Want mensen die CS:Source hebben, kunnen ook Zombie Master spelen zeg jij. Is dat dan dus ook andersom? Half-Life bezitters op CS:Source zombie servers?
Nee, je hebt de Source base SDK nodig. Deze is alleen beschikbaar als je een source game gekocht hebt. Vergeet niet dat Steam alleen maar een soort platform is voor games en servers. Dus als jij zombiemaster installeerd op een CS:S steam of Halflife steam is er geen enkel verschil tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 16:48

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dit ziet er vet uit :D, gelijk effe downloaden!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Wiebbe schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:46:
[...]

Nee, je hebt de Source base SDK nodig. Deze is alleen beschikbaar als je een source game gekocht hebt. Vergeet niet dat Steam alleen maar een soort platform is voor games en servers. Dus als jij zombiemaster installeerd op een CS:S steam of Halflife steam is er geen enkel verschil tussen de twee.
Ok dankje,
Heb inmiddels Half-Life: Source gekocht voor maar 10 dollar = ongeveer 7,40 euro.
Kan nu op alle servers :) Ik vermaak me erg goed met deze mod _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb m sinds gisteren. Moet zeggen dat er veel verschillen in de maps zitten. ZM_Gasdump is erg leuk om te doen als je een beetje een goed team hebt, maar er draaien ook nog een aantal alpha maps, (ZM_Vault geloof ik?), waar echt geen bal aan is :X Dat is wel jammer, maar als je een leuke server vind dan is het een goed te doen spel.

offtopic:
Ik draai het spel met de HL2 Holiday 2006 Pack. Mooie collectie van alle Half life versies die op source draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:36
Ik vind dit echt een tegekke mod. Hij kan nog wel wat werk gebruiken maar het is ook nog een beta. Ik vermaak me er wel mee. ZM (zombie master) is ook leuk om te doen.

Die ?banshees? zijn alleen beetje te sterk. Krijg je er 2 achter je aan ben je bekant altijd wel dood.

Maar goed moet nog leren enz ;)

Hoop dat er binnenkort meer maps uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:13:
Ik heb m sinds gisteren. Moet zeggen dat er veel verschillen in de maps zitten. ZM_Gasdump is erg leuk om te doen als je een beetje een goed team hebt, maar er draaien ook nog een aantal alpha maps, (ZM_Vault geloof ik?), waar echt geen bal aan is :X Dat is wel jammer, maar als je een leuke server vind dan is het een goed te doen spel.

offtopic:
Ik draai het spel met de HL2 Holiday 2006 Pack. Mooie collectie van alle Half life versies die op source draaien :)
Ja vault is echt een jammere map.. Wie gaat er nou een map uitbrengen zonder textures :P Maar ja, de gameplay is best goed, erg moeilijk te winnen dus mensen willen die map graag spelen..

Gasdump is zeker erg cool, ook echt een van de beste custom maps die er is voor ZM.
J_star schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:20:
Ik vind dit echt een tegekke mod. Hij kan nog wel wat werk gebruiken maar het is ook nog een beta. Ik vermaak me er wel mee. ZM (zombie master) is ook leuk om te doen.

Die ?banshees? zijn alleen beetje te sterk. Krijg je er 2 achter je aan ben je bekant altijd wel dood.

Maar goed moet nog leren enz ;)

Hoop dat er binnenkort meer maps uitkomen.
Banshee's vallen op zich wel mee, ja, als er veel mensen zijn dood gegaan en de ZM 1000 resources heeft komen er aardig wat banshee's naar je toe rennen ^^

Banshee's doen wel het minste damage maar dat springen van ze is nogal irri :P (en als ze springen kan je ze never nooit niet raken ;p) vergeet niet dat banshees de aller duurste zombies zijn om te maken en ook nog eens aan een limit zitten. (standaard 1 per user)

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 28-06-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik kom terug op mijn negatieve ervaring. Ik heb het wat langer gespeeld en het is echt heel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder cc kan je zeker niet half life: source kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:31:
Man, koop gewoon Half-Life 2 voor 15 euro (in gewone winkels of online bij sites zoals bol.com) en hou op met zeuren. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:35:
[...]
Man, koop gewoon Half-Life 2 voor 15 euro (in gewone winkels of online bij sites zoals bol.com) en hou op met zeuren. :|
Als je niet veel geld hebt (ben aan het sparen voor motor) dan is elke 5 euro meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zo, heb nu een tijdje gespeeld en het idee is best aardig, maar de uitvoering is verre van ideaal imo. Ten eerste zijn de snellere/sterkere/vliegende zombies gewoon _niet_ leuk. Wat is er mis met enorme hordes aan langzame zombies? Ten tweede is er altijd te weinig ammo en op veel maps respawnt de ammo ook niet. Leuk als je gedurende het hele spel 20 kogels gebruiken kan...Het maakt me echt niet uit dat in films men bijna altijd een kogelprobleem heeft wanneer het er op aan komt, een spel waarin je zombies moet neerschieten is niet leuk als je niet kan schieten.

De dingen die het spel dus heel erg zouden verbeteren zijn imo:
• Het verwijderen van de lame zombies :P
• Er voor zorgen dat elk wapen door iedereen opgepakt kan worden.
• Er voor zorgen dat er voor iedereen voldoende ammo is.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:56:
Zo, heb nu een tijdje gespeeld en het idee is best aardig, maar de uitvoering is verre van ideaal imo. Ten eerste zijn de snellere/sterkere/vliegende zombies gewoon _niet_ leuk. Wat is er mis met enorme hordes aan langzame zombies? Ten tweede is er altijd te weinig ammo en op veel maps respawnt de ammo ook niet. Leuk als je gedurende het hele spel 20 kogels gebruiken kan...Het maakt me echt niet uit dat in films men bijna altijd een kogelprobleem heeft wanneer het er op aan komt, een spel waarin je zombies moet neerschieten is niet leuk als je niet kan schieten.

Banshee's zijn inderdaad erg vervelend. Niet omdat ze zo snel zijn, maar omdat ze een soort van laggy bewegen waardoor je ze niet gelijk raakt. Zonder banshee's zou het spl veel leuker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een toffe game,ik ben fan van zombies :9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:31:
je kunt ook paypal gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:58:
[...]

ja vandaag een account gemaakt en geld overgemaakt ernaar.
Maar dan moet ik rond de 4 dagen voordat ik hl:s kan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Okyah schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:56:

W.b.t. de ammo/wapens. Het is een overlevingsspel. Dus het is niet van FRAG FRAG FRAG the zombies! Maar ik ben het wel met je eens.
In het begin kreeg ik ook elke keer niks. Na een beetje ervaring heb ik bijna elke game zowiezo een bijna volle handgun en een rifle/shotgun en soms ook nog een hamer of een koevoet.
En op die map met die tornado, ligt oneindig veel ammo als je met de lift naar boven gaat.

BTW Ik zat gister op server Cc2iscool (nog wat tekst erachter). Echt een goede server. Heb me kapot gelachen die amerikanen op de voice chat. Er kwam zo'n grote spam van banshees en zo'n gozer: Aaaaaaaaaaaa!!! Monkies!!! iedereen doet daar lekker mee in de voice chat, ikzelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:58:
[...]

nog bedankt voor de tip
raad eens wat je nodig hebt om je paypal te veriefieëren zodat je via steam kunt kopen, justi een creditcard :/
ben nog geen steek verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10 10:49
Zombie Master doet het hiero, maar als ik bijv. Hidden: source installeer, zou deze toch ook gelist moeten worden in mijn Steam? Of zijn er ook mods die persee HL2 vereisen, itt Zombie Master? (Heb CSS, Gmod, HL2DM, DoDS)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Heraclius schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:31:
[...]

W.b.t. de ammo/wapens. Het is een overlevingsspel. Dus het is niet van FRAG FRAG FRAG the zombies! Maar ik ben het wel met je eens.
In het begin kreeg ik ook elke keer niks. Na een beetje ervaring heb ik bijna elke game zowiezo een bijna volle handgun en een rifle/shotgun en soms ook nog een hamer of een koevoet.
En op die map met die tornado, ligt oneindig veel ammo als je met de lift naar boven gaat.

BTW Ik zat gister op server Cc2iscool (nog wat tekst erachter). Echt een goede server. Heb me kapot gelachen die amerikanen op de voice chat. Er kwam zo'n grote spam van banshees en zo'n gozer: Aaaaaaaaaaaa!!! Monkies!!! iedereen doet daar lekker mee in de voice chat, ikzelf ook.
Voicechat is altijd wel leuk, in driekwart van alle multiplayer mods voor HL2 zitten wel een aantal servers waarvan er gebruik wordt gemaakt. Het is natuurlijk niet alleen leuk, maar ook handig. In een map gisteravond werd er heel veel tactisch gepraat. Wel grappig om dat te horen. De ammo vind ik trouwens beetje onhandig. Kan me herinneren dat in de originele HL2 het mogelijk was om ammo te pakken van wapens die je nog niet had. Dat mis ik hier toch wel. Vind je ergens in de middle of nowhere een leuk geweer, zit er geen ammo bij :X Maar het blijft toch wel een leuk spel, alleen jammer natuurlijk dat je zo lang moet wachten als je dood bent en je medespelers blijven leven en 10 minuten zitten te kloten... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half-Life 2: Deathmatch
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Lost Coast
Half-Life Deathmatch: Source

Bij elkaar $10 :P en nu kan ik de mod spelen, erg tof!
Echt zo'n survivor gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

Net even geprobeerd (was 'lachen' toen ik opeens toch ZM was, wist ik wat ik moest doen :P )

Zijn er tutorial's te vinden? Ik weet a) de wapens niet te vinden en b) hoe je mappen moet spelen (zowel survivor als ZM).

Ik denk dat dit wel een leuk spel is als ik me er in verdiep

Wel suf dat ik mijn mic niet zonder feedbackloop aan de praat krijg (eindelijk een nadeel van Vista ontdekt). Moet dan maar met koptelefoon spelen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb deze mod geïnstalleerd en toen moest ik steam herstarten en nu moet ik ineens me password weer invoeren maar dan krijg ik daarna de melding dat ik of niet verbonden ben of dat steam niet runt.

Hebben meer mensen dit gehad?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Cool! ben hem aan het downloaden..
Ik kan alleen om een vage rede niet met steam connecten vandaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 06:47
Hmm..hiervoor Hl2 maar weer eens installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

ixl85 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:38:
Cool! ben hem aan het downloaden..
Ik kan alleen om een vage rede niet met steam connecten vandaag :?
Oh ligt aan steam dus wrsch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Gelukkig, ik dacht ook al dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen last van, kan gewoon op Steam inloggen :)

Op welke server zitten jullie altijd??
Ik op Cc2iscool's Funhouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Heraclius schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:08:
Geen last van, kan gewoon op Steam inloggen :)

Op welke server zitten jullie altijd??
Ik op Cc2iscool's Funhouse.
Ik wel! Vanacht had ik ook al paar x dat de connection was verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Daywalk3r schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:15:
[...]

Ik wel! Vanacht had ik ook al paar x dat de connection was verloren.
Nou ik kon wel inloggen op Steam, maar op die server Cc2iscool's Funhouse waar ik altijd zit, had iedereen steeds Connection lost, 2x. Weetniet of het aan de server lag of aan Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik heb het spel geprobeerd. Voelt iets te glitcherig aan (je staat alleen naast een zombie en je loopt al schade op zonder dat de zombie aanvalt, snelle zombies die last hebben van veel lag, etc.).

Wordt maar wachten tot Left 4 Dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
masterlijke mod _/-\o_

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind hem wel vet hoor...
Leuk samenspel als je in die fabriek bent en naar de lift moet gaan.
* ixl85 likes it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
The Zep Man schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:26:
Ik heb het spel geprobeerd. Voelt iets te glitcherig aan (je staat alleen naast een zombie en je loopt al schade op zonder dat de zombie aanvalt, snelle zombies die last hebben van veel lag, etc.).

Wordt maar wachten tot Left 4 Dead.
Dan moet je is een server met lagere latency joinen, heb hier echt nooit last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 15-10 16:17
Ik moet zeggen dat die zombiemaster mod heel erg leuk is om te spelen voornamelijk, omdat je objectivity's moet doen en het totaal anderen gameplay is.Een leuk en orgineel concept waar teamplay noodzakelijk is.Het is dat ik al een css zombiemod server heb anders had ik wel 1 van deze mod genomen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 15-10 16:17
Jaja daar zijn ze dan de eerste echte nederlandse server's :)
Ze draaien al een paar dagen en daarvoor al een korte tijd een test server op 1 van de admin z'n pc.
Deze server's draaien uiteraard bij een host dus lekker snel.

.:NL:. The Gathering
84.243.254.219:27015
16 slots
Tickrate 66
FastDownload
Rockthevote

.:NL:. Head For The Hills
84.243.254.219:27025
16 slots
Tickrate 66
FastDownload
Rockthevote

We zijn nog aan het kijken en testen met anderen plugins, zodat we ook votemap etc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Jammer genoeg heb ik de komende 3 weken geen tijd om te doen (vakantie) maar hoop dat die NL servers daarna nog up zijn! Ik vind het echt een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 20:06
Echt een super mod, ik ben er inmiddels helemaal verslaafd aan. Inmiddels zelf ook een server besteld, zal een 16 slots public worden. Ik moet nog kijken welke map rotation erop komt, waarschijnlijk zal hij in de loop van de week in de lucht komen.

Misschien maar een banshee-only server van maken... }) (j/k)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Games schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:20:
Jaja daar zijn ze dan de eerste echte nederlandse server's :)
Ze draaien al een paar dagen en daarvoor al een korte tijd een test server op 1 van de admin z'n pc.
Deze server's draaien uiteraard bij een host dus lekker snel.

.:NL:. The Gathering
84.243.254.219:27015
16 slots
Tickrate 66
FastDownload
Rockthevote

.:NL:. Head For The Hills
84.243.254.219:27025
16 slots
Tickrate 66
FastDownload
Rockthevote

We zijn nog aan het kijken en testen met anderen plugins, zodat we ook votemap etc hebben.
oi, mijn server was toch echt wel eerder :P

Nanoha's ZM Sanctuary met de upgrades plugin ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind deze mod wel leuk, maar het draait echt slecht, soms krijg ik gewoon 15 fps. Het lagt ook nog eens behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen de public beta net gereleased was heb ik het even gespeeld. Toen erg buggy en veel te laggerig. Vind Zombie Slayer (Gmod mod) toch leuker en beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:04:
Vind deze mod wel leuk, maar het draait echt slecht, soms krijg ik gewoon 15 fps. Het lagt ook nog eens behoorlijk.
ligt dan denk ik toch echt aan je pc? Met mijn pc draait hij gewoon erg goed zonder problemen. Er zijn uiteraard custom maps die gewoon slecht geoptimaliseerd zijn en veel fps kosten :(

Qua lag heb ik op nederlandse servers echt geen probleem, gewoon ping van 20/30.
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:27:
Toen de public beta net gereleased was heb ik het even gespeeld. Toen erg buggy en veel te laggerig. Vind Zombie Slayer (Gmod mod) toch leuker en beter. :)
Het is wel heel wat anders dan Zombie Slayer natuurlijk, vergeet niet dat je hierbij echt tegen een menselijk persoon speelt die de zombie bestuurt (en niet 1 per persoon) wat dus een heel ander gevoel geeft tijdens het spelen.

Sinds versie 1.1.3 loopt het spel heerlijk en crashen de servers echt nooit meer, gewoon nog een keer proberen zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ja 1.1.3 is echt wel een verbetering qua stabiliteit, 1.1.2 crashte bij mij ook nog regelmatig. Lag ligt idd aan sommige maps, net zoals Night of The living dead kan echt super laggy zijn, op servers die normaal nergens last van hebben...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Leuke mod, jammer dat hij nogal buggy is.
Zombies die vasthangen in de muren, out of ammo zijn maar geen ammo kunnen oprapen.
Voorwerpen nauwelijks op kunnen pakken.
Een hele ronde gespeeld, maar zonder zombies.
En ja met versie 1.1.3.

En waarom hangt er overal porno aan de muren? :?
Iemand die grappig probeert te doen met tags ofzo?

[ Voor 32% gewijzigd door job op 06-08-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ja tags worden daarvoor gebruikt (misbruikt?). Stuck zombies is wel lastig idd, hopelijk wordt dat met 1.2 aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wil die nooit maps helemaal downloaden bij het verbinden en word ik er weer uitgeknikkerd :/
Terwijl alle poorten voor halflife2/source open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Je hoeft geen poorten te openen, dus gooi die maar weer dicht (stukken veiliger).
Download versie 1.1.2 en de 1.1.3 patch.
Pagina: 1