Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FR] Activiteit forum weergeven?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Is het idee om van ieder forum ergens de activiteit (bijv. postings/uur) weer te geven? Bezoekers krijgen dan een idee of e.e.a. een ingekakte zooi is, of een springlevend forum. E.e.a. kan natuurlijk ook met een kleurtje.

Zelf post ik vnl. in WEB / PRG, en het is prettig als je een indicatie (want meer zal het niet zijn) kunt krijgen van hoe lang het duurt voor je antwoord kun verwachten. Nog beter zou dan zijn: de activiteit in postings/uur van de afgelopen 3 uur weer te geven.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

van hoe lang het duurt voor je antwoord kun verwachten
Dat heeft weinig te maken met het aantal reacties in het afgelopen uur, of zelfs het gemiddelde aantal reacties van gister vorige week afgelopen week een vergelijkbaar tijdstip en veel meer met je eigen vraag (qua vorm, inhoud, eigen inbreng, etc).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Eventueel zou zoiets wel uit te rekenen zijn; maar dat maakt niet dat het enig nut dient; en al helemaal niet voor het doel waar jij het schijnbaar voor wil gebruiken. GoT is geen helpdesk dus een zinsnede als voor je antwoord kun verwachten is dan niet helemaal correct. Misschien kun je eens kijken of je een abonnement kan nemen met gegarandeerde responstijden op je vragen; maar ik geef je weinig kans ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

Ook ik geef dit weinig kans...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.