Toon posts:

HDMI -> DVI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 24" Dell monitor waar ik graag eens m'n PS 3 aan zou willen koppelen om ook eens op HD kwaliteit te spelen, de hoogste kwaliteit moet dan wel haalbaar zijn gezien de resolutie. Maar ik vraag me af hoe dat zit met de verbinding. Volgens een collega van me moest het wel lukken maar ik ben iets dergelijks nog niet op internet tegengekomen.

Wat ik zoek is een HDMI (male) naar DVI (male) koppelstukje. Weet iemand of die (al) bestaan en heeft iemand daar ervaring mee of het goed werkt. :)

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 19:16
Ja ze bestaan en werken prima. Maar zeer waarschijnlijk niet op 1080p (hij moet HDCP compliant zijn daarvoor), 1080i zal wel ondersteund worden :)

Bijvoorbeeld:

http://www.misco.nl/produ...%20Video%20Cable%203m.htm

[ Voor 44% gewijzigd door jkommeren op 26-06-2007 12:59 ]

Verwijderd

Gewoon zoiets?
http://www.4launch.nl/sho...info.php?productid=015638
€ 11,50
Omschrijving:
Met de Sweex DVI to HDMI Converter voorzie je in een handomdraai een DVI-kabel van een HDMI-aansluiting. Op deze wijze kun je een DVI-kabel eenvoudig aansluiten op apparatuur met een HDMI-aansluiting.

Hoogwaardige kwaliteit beeldoverdracht
Geen vervorming bij data-overdracht
Connections: HDMI female to DVI male
Bidirectional data transfer
Maximum data speed: 5 GB per second
DVI-D single link
Gold-plated connections
Frequency of video data: 165 MHz

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties :)

kleine vergissing van me, beter zou toch zijn een HDMI m naar DVI female alhoewel de bovenstaande oplossing ook wel kan. Maar die zullen er dan ongetwijfeld ook wel zijn

Dan komt de laatste vraag.. Heeft de PS 3 een eigen HDMI uitgang of is dit gewoon een standaard HDMI aansluiting omdat ik op de Belkin pagina ook een speciale PS3 HDMI kabel zie.

1080 interlaced is trouwens prima..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 13:59 ]