Toon posts:

apple bluetooth keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst eens gekeken op de website maar kan dara alleen de usb versie vinden, maar weten jullie wat de bluetooth versie kost op dit moment? dna kan ik mijn bookje echt dichtklappen want een logitech usb eraan werkt echt verrot.... alleeknopjes anders enzo

maar sorry dat ik niet zoek, mara dat werkt niet hier op mijn werk.. kan alleen gotten.
wat ik dus zou willen weten is wat de prijs op dit moment is.

sorry en ook bedankt :)

Moisex

Verwijderd

http://store.apple.com/1-...o=AE61D4FA&nplm=M9270LL/A

60 dollar

en in Nederlands
http://store.apple.com/Ap...co=16243438&nplm=M9270N/A
60 euro

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 12:07 ]

Verwijderd

kijk aan:
Afbeeldingslocatie: http://bay01.imagebay.com/thumbs/16140/bt.bmp

Verwijderd

De bluetooth versie kost 59,00 Eu voor de consument inc. BTW.

kan je op je werk ook niet normaal nederlands typen ofzo? wat een slordige TS zeg ;(

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, ik zit nu bij de belastingdienst en tsja hier kan het best druk zijn, dus tussen de telefoontjes door toch nog even wat van de buitenwereld genieten...

en ja werk gaat voor... sorry voor de typo's endergelijke.

en bedankt voor het antwoord, ik denk dat ik die toch maar ga halen... (gaan de batterijen ook wel lang mee trouwens??) heb slechte ervaring met wireless keyboards van logitech ook vooral... maarja bluetooth kan ook wel energie vreten...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:14:
ja sorry, ik zit nu bij de belastingdienst en tsja hier kan het best druk zijn, dus tussen de telefoontjes door toch nog even wat van de buitenwereld genieten...

en ja werk gaat voor... sorry voor de typo's endergelijke.

en bedankt voor het antwoord, ik denk dat ik die toch maar ga halen... (gaan de batterijen ook wel lang mee trouwens??) heb slechte ervaring met wireless keyboards van logitech ook vooral... maarja bluetooth kan ook wel energie vreten...
En dan kan je wel op GoT maak niet op de gewone nederlandse apple site? :X
tip: je bent vanzelf klaar met werk, dan kom je thuis eet je wat en zet je de PC aan? :P

Verwijderd

Topicstarter
ja maar heb ook nog een vrouwtje lief hahadie eist mij op als ik mijn eten op heb...

wanneer ik dan later op de avond weer alleen ben... dan ga ik gotten onderanderen..

maar elke keer vergat ik dit verder uit te zoeken, maar kreeg nu ineens een ingeving.
en nee de apple site doet het niet.. daar heeft de IT hier niets aan, dus hebben ze geblokt..

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dus je kan niet op de Apple-site om te zoeken, maar als je wordt gelinkt vanaf GoT wel? 7(8)7 :w

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. :o

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Een beetje eigen inzet mag ook wel, denk je niet? Ook GoT heeft een zoekfunctie...

Anyway, deze gaat op slot.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.