Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is de ideale oplossing voor syncen tussen 2 pda's!

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Ik ben op zoek naar de ideale oplossing voor het volgende probleem!

Ik heb een MDA Compact III, mijn vriendin een Vario.
Op het werk gberuik ik Outlook en ik heb active sync draaien om mijn afspraken, taken en notities te syncen met mijn compact III. Thuis heb ik ook outlook om dezelfde dingen te syncen. mijn vriendin gebruikt dezelfde pc thuis om ook te syncen!

Ik zit te overwegen om Google calendar te gaan gebruiken, omdat we allebei meer met Gmail werken dan met de outlook agenda, dze agenda kunnen we dan ook delen en met syncmycal synchroniseren. Met name omdat mijn vriendin op het werk geen outlook heeft, als zij dan een nieuwe afspraak in google agenda plaatst, dan komt deze ook direct in mijn agenda en hebben we de thuis pc als tussen station minder nodig nietwaar? Graag jullie mening of dit gaat werken?

Ik heb mijn compact III redelijk vaak thuis wel aan de usb, mijn vriendin wat minder met als gevolg dat we soms niet alle afspraken samen hebben.

Wat ik ook zou graag zou willen is dat als 1 van ons een item toevoegd als we on the road zijn, is dat we bijv ook de afspraak naar elkaar kunnen beamen via Bluetooth bijv. is dat mogelijk? dan hoef ik de thuis pc helemaal niet te gebruiken. dan is het tijdens het eten even de telefoons naast elkaar en de gegevens zijn weer up 2 date nietwaar?

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Je zou ook eens kunnen kijken naar Plaxo.