Hallo,
Ik ben bezig met een klein progje dat voor een grafische interface van FFMPEG zorgt.
Nu heb ik een batch file die een avi converteert. (het VB.Net progje moet die batch aanroepen)
Bedoeling van onderstaande code is dat elke avi één voor één uit de lijst gehaald wordt en wordt geconverteerd. Probleem is dus dat hij beide files tegelijk converteert, omdat mijn progje niet kan controleren of de batch al gestopt is.
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen doen? Dus pas laten voortgaan met een volgende file als het batch process gesloten is?
Ik ben bezig met een klein progje dat voor een grafische interface van FFMPEG zorgt.
Nu heb ik een batch file die een avi converteert. (het VB.Net progje moet die batch aanroepen)
Bedoeling van onderstaande code is dat elke avi één voor één uit de lijst gehaald wordt en wordt geconverteerd. Probleem is dus dat hij beide files tegelijk converteert, omdat mijn progje niet kan controleren of de batch al gestopt is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Private Sub btnConvert_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnConvert.Click
'Alles declareren
Dim strCurrentAVI As String
Dim i, intTotalFiles As Integer
'Totaal aantal bestanden in de queue tellen
intTotalFiles = lstFiles.Items.Count
For i = 1 To intTotalFiles
'De huidige file in strCurrentAVI steken
strCurrentAVI = lstFiles.Items(0)
'MessageBox.Show(strCurrentAVI)
System.Diagnostics.Process.Start("c:\ffmpeg\high43-ratio.bat", strCurrentAVI)
lstFiles.Items.Remove(strCurrentAVI)
Next
End Sub |
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen doen? Dus pas laten voortgaan met een volgende file als het batch process gesloten is?