Toon posts:

SD card formatteren

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben onlangs foto's gaan ontwikkelen in een winkel bij ons in de buurt en sindsdien werkt mijn SD kaart niet meer. Als ik hem in het fototoestel stop komt er op dat hij moet geformatteerd worden maar als ik dit probeer met het toestel blijft dit er op komen... Als ik de kaart in mijn laptop steek wordt hij zichtbaar maar niet in het standaard blauwe icoontje dat er normaal was maar in een geel met rood... Als ik hier formatteren aanklik doet hij niets. Ik heb ook al geprobeerd pocket mechanic voor desktop te downloaden maar om de een of andere manier lukt het niet eens dit programma te installeren. Ik heb al via uitvoeren format e: geprobeerd maar ook dit heeft geen zin. Ook de wii zegt dat het kaartje niet leesbaar is terwijl het hiervoor dat wel was. Heeft er nog iemand een idee want ik zou het zonde vinden de kaart weg te smijten...

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2025

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

= stuq

Ici kann uw Werbung staan

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Daar hoef je weinig meer mee te doen, ding is gewoon kapot. Misschien dat je nog even langs die fotozaak kunt gaan om het te melden, maar ws. is het gewoon toeval dat ie precies daarna kapot is gegaan.

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45
Misschien dat alleen de partitie bescahdigd is? Via schijfbheer van Windows XP kun je de partitie verwijderen en weer een nieuwe aanmaken. Is mij ook een keer gelukt met een ogenschijnlijke defecte SD-kaart.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:44

LieveNiels

On Fire

Klinkt als gewoon kapot,

advies?

SD kaartjes zit altijd wel 5jaar+ garantie op, gewoon mee naar de winkel gaan waar je ém gekocht hebt. Je krijgt dan als het goed is een vervangend exemplaar.
(ik kreeg destijds als vervanging voor mijn kapotte 128mb een 256mb mee terug omdat ze geen 128mb meer hadden :) )

[ Voor 6% gewijzigd door LieveNiels op 26-06-2007 17:26 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:14
softlogica - handy recovery, vaak kan dat programma de kaartjes wél lezen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1