Hi,
Aangezien de vraag die ik hierover eerder stelde waarschijnlijk niet goed werd begrepen, zal ik het iets duidelijker uitleggen:
Ik heb nu net een X-Gear C888K kast gekocht, maar terwijl ik mijn pc in de kast aan het inbouwen was, stuitte ik op een probleem: ik heb geen flauw idee hoe je het frontpanel van de kast op het mobo moet aansluiten, aangezien het allmeaal stekkertjes zijn van één pin
. ik heb al gekeken in de handleiding van mijn mobo (ASUS K8V X-SE), maar daar werd ik ook niet wijzer uit. Omdat de aanduidingen op de connectors ANDERS zijn dan die op het moederbord. Dus in de handleiding staan dingen als "PB_8+" en op mijn connectors staan dingen als "(1) +VCC". heeft er iemand ervaring of kan iemand me vertellen hoe ik de microfoonuitgang, speakeruitgang en 2 USB-poorten op mijn mobo aansluit?? de audioconnectors heb ik geloof ik wel goed aangesloten nu, maar ik ben nog opzoek naar een driver voor de AC '97-audio op mijn K8V-X-SE moederbord.
>> er zit dus ook geen handleiding bij de kast en de website "www.x-gear.eu" bestaat niet meer.
en ja, ik heb google al gebruikt.
Aangezien de vraag die ik hierover eerder stelde waarschijnlijk niet goed werd begrepen, zal ik het iets duidelijker uitleggen:
Ik heb nu net een X-Gear C888K kast gekocht, maar terwijl ik mijn pc in de kast aan het inbouwen was, stuitte ik op een probleem: ik heb geen flauw idee hoe je het frontpanel van de kast op het mobo moet aansluiten, aangezien het allmeaal stekkertjes zijn van één pin
>> er zit dus ook geen handleiding bij de kast en de website "www.x-gear.eu" bestaat niet meer.
en ja, ik heb google al gebruikt.