Nikon Geruchten

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Op het gebruikersforum van Nikon zie ik wat geruchten komen dat Nikon binnenkrot met iets nieuws gaat komen.

Ik zou deze thread in de gaten houden:

http://www.nikon-club-ned...s=0&postorder=asc&start=0

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

het zou tijd worden, voornamelijk hebben ze nieuwe sensors nodig vind ik. Canon heeft daar nu echt een voorsprong op, zeker in de top D2 serie. Canon heeft met zijn mkIII een monster, een sensor die op iso3200 net zoveel ruist als mijn D50 op iso400 zowat :P

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:30
Ze zullen idd wel moeten, want momenteel stappen er redelijk veel pro's over naar Canon.
Ze hebben dan wel nieuwe sensors nodig, maar hun probleem is dat ze daarvoor afhankelijk zijn van 3de partijen.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

En wat denken we over automatische stofwering en van die trilfuncties om je sensor te reinigen die canon nu al standaard aan boord heeft, maar bij nikon nog achterwege blijven? Ik hoop dat ze dat ook snel toepassen want ik wil binnen een jaar toch wel voor zon cam gaan kijken, alleen ik vind canon nogal goedkoop aanvoelen terwijl nikon degelijk voelt. Bovendien heeft canon ook nogsteeds geen lcd schermpje aan de bovenkant.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:03

Zoefff

❤ 

Geruchten zijn leuk, maar in dergelijke summiere vorm geen basis voor een topic in FG. Hoogstens voor een vermelding in 1 van d Nikon topics :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:54

YellowCube

Wait...what?

leuk dit soort geruchten, maar nieuw zijn ze niet en bovendien heb je er heel weinig aan.
Laten we maar gewoon afwachten tot er officiele berichten bij Nikon vandaan komen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.