Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thawte e-mail certificaat verlopen; wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Precies een jaar geleden heb ik een Thawte Free E-mail Certificate aangevraagd om de e-mail tussen mijzelf en een collega te beveiligen. Dat heeft een jaar perfect gewerkt, maar nu is het certificaat verlopen. Een nieuw certificaat aanvragen lukt niet, want het e-mailadres is 'reeds geregistreerd'. Wat nu?

Verwijderd

http://www.thawte.com/ssl...s/renew-ssl-certificates/

Kost een hoop geld.. Het is 1 jaar gratis om uit te proberen lijkt mij, waarna je trial voorbij is en je een licence zal moeten kopen. Het leuke is dat het email afhankelijk is dus je zult een nieuw email adres moeten maken wil je het op deze manier beveiligen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig om de e-mailadressen te wijzigen en dan maar weer opnieuw een gratis certificaat aan te vragen. Of heeft iemand een beter alternatief?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:26:
Of heeft iemand een beter alternatief?
Een willekeurig PGP / GPG tooltje gebruiken?

{signature}

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heuh? Ik heb laatst gewoon nieuwe certificaten kunnen aanvragen bij thawte, voor e-mail adressen waarvan het cert. verlopen was? Weet je zeker dat jou certificaat al verlopen is? (Niet toevallig die van je collega, waardoor jij geen encryptie meer kan toepassen op mailtjes aan hem?)

[ Voor 37% gewijzigd door Orion84 op 26-06-2007 11:35 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 08:31
Zoals Orion84 zegt: gewoon naar de site van thawte gaan, bij products freemail kiezen, inloggen en daar de juiste optie selecteren om een nieuw certificaat aan te vragen.
Je moet natuurlijk geen nieuwe gebruiker proberen te maken met hetzelfde emailadres, dat zal niet lukken :)

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zoek inderdaad een gpg plugin voor je email client. Thunderbird ondersteund het afaik, voor Outlook zijn er plugins beschikbaar. Is perfect te gebruiken om je emails te encrypten :)
Pagina: 1