Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Ervaringen met IMAP?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:53

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met IMAP en Outlook 2007 (zowel negatief als positief?) Ik kon hier nog geen draadje daarover vinden, en via Google krijg ik enkel resultaten van Microsoft dat Outlook 2007 "helemaal" IMAP compatible is. Zelf gebruik ik nu nog Thunderbird, maar door de aanschaf van een PDA en mobiel werken enzo lijkt het me fijnen om weer naar Outlook over te stappen.

Dit moet dan wel IMAP ondersteunen.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Ik gebruiken hier ook Outlook. Tot vandaag altijd met POP3 gewerkt maar ik wil graag over naar IMAP vanwege de berichten die je dan altijd bij je hebt.

Zojuist de eerste account aangemaakt in Outlook 2007. Het lijkt goed te gaan. Ik zal een hoeveelheid berichten in de mappen plaatsen om de snelheid te testen. Dat is voor mij één van van de belangrijkste dingen. Als het laden traag gaat haak ik af.

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Even een kickje.

Zijn er ondertussen al ervaringen? Zit namelijk te denken om Outlook 2k7 te gaan gebruiken daar 2k3 telkens verwijderde/verplaatste berichten in de oorspronkelijke map laat staan maar dan met een streep erdoor. Hopelijk is dat in 2k7 opgelost...

Edit: laat maar, dit irritante probleem is in 2k7 nog aanwezig.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 03-04-2008 15:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde