We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Signatures zijn voor boomers.
Dan is dit inderdaad de beste manier.
Ik woon in de buurt van melkweg en parkeer mijn auto (geen vergunning) ook bij lelylaan.
Tramritje van 10-15 min.
Hoelaat is dat concert, en waar moet je vandaan komen? De A10 staat meestal wel 1 kant op vast. Amsterdam zelf blijft altijd een snertstad om met de auto doorheen te rijden
[ Voor 33% gewijzigd door Chakotay op 26-06-2007 08:49 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
edit: routeplanner zelf geeft ongeveer 45min reistijd aan maar hier is natuurlijk geen rekening gehouden met file
[ Voor 12% gewijzigd door thewizard2006 op 26-06-2007 10:03 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Zandor op 26-06-2007 10:04 ]
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
In de Arena kan je goed parkeren en makkelijk in de stad komen, echter hou er dan wel rekening mee dat in Amsterdam de metro's en trams niet tot diep in de nacht blijven rijden.
De Melkweg is met de tram vanaf Amsterdam Centraal wel erg goed bereikbaar.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Lelylaan zou ik m'n auto ook niet neer gooien.
Overigens is het eigenlijk de ongeschreven regel: Binnen de ring van de A10 is het betaald parkeren, daar buiten gratis.
Verwijderd
Niet zo veel meer. Volgens mij zijn ook de zijstraten van de beethovenstraat ten zuiden van de Stadionweg, bij Station Zuid (WTC is afgeschotenChakotay schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:47:
In de rivierenbuurt (bij station Zuid WTC en RAI) zijn straten waar je nog gratis en zonder vergunning kunt staan, is ook niet al te ver van het centrum vandaan met de bus of tram.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 11:24 ]
Gewoon van Vianen naar Utrecht met de bus/metro, dan daar een IC pakken naar A'dam. Simpel, geen files en zoveel drinken als je wilt/kunt
Oslik blyat! Oslik!
ik zou idd ook met OV gaan
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Het is ook handig om hier even op te kijken!
Probeer hier de unieke routeplanner in Nederland die OV en auto met elkaar vergelijkt, inclusief files, vertragingen en combinaties met P+R!
[ Voor 51% gewijzigd door funk-e op 26-06-2007 12:09 ]
...less is more
www.anwb.nlDoor het slechte weer zal de avondspits van dinsdag drukker verlopen dan gebruikelijk. Er wordt circa 200 kilometer file verwacht. Vooral rondom Amsterdam zal het extra druk zijn in verband met een popconcert in de Amsterdam Arena. De filekans is groot op de A10-zuid, de A1 en de A2 bij Holendrecht. Tijdens de avonduren neemt de wind langzaam af in kracht. Daarentegen dient het verkeer in het noorden van het land nog lang rekening houden met windstoten.
[ Voor 4% gewijzigd door Xof op 26-06-2007 12:29 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Heeft iemand misschien adressen van die parkeer garages. Bijv die van de Arena, is dat als je eronder rijdt dat je dan een afslag neemt die onder de Arena ligt? En vanaf hier kan ik dan de tram pakken??? Aan de andere kant, er is ook een concert bij de Arena dus daar zal het al druk zijn
Concert zelf zal uiterlijk tot 10.00 duren denk ik dus dat valt wel mee. Drinken doe ik zoiezo niet want moet nog naar rotterdam toe (auto) en werk in Vianen. En aangezien ik de volgende dag weer moet werken is het OV geen optie
Archie_T waar is die garage?
Europarking
http://www.naaramsterdam....ramework=garage&item_id=1
Zie trouwens dat het € 2,80 per uur is.. Dus ik heb er nog best wel lang gestaan de laatste keer.
Byzantium is ook wel een goede
http://www.naaramsterdam....amework=garage&item_id=12
Deze is duurder en kleiner (maar wel dichterbij, één bruggetje over en je bent er)
Ik heb deze parkeergarages trouwens gewoon van de melkweg site af hoor.. Is niets speciaals aan:
http://www.melkweg.nl/art...nfoid=1345&subinfoid=3738
Hm, mijn pa woont in de Zeelandstraat, daar en in de straten eromheen is het nog gratis. Iets anders wat je kan doen als het gratis moet is even naar de andere kant van het IJ gaan, ter hoogte van het station zo dicht mogelijk bij het water parkeren en dan het gratis pontje naar CS pakkenVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:24:
[...]
Niet zo veel meer. Volgens mij zijn ook de zijstraten van de beethovenstraat ten zuiden van de Stadionweg, bij Station Zuid (WTC is afgeschoten) in de buurt, tegenwoordig betaald parkeren. Ik zou inderdaad de auto in Amstelveen zetten en dan de tram nemen. Lijn 5 en 51 gaan via Station Zuid naar Centraal, hoe je precies bij de Melkweg moet komen kun je gewoon op 9292ov.nl opzoeken.
Byzantium is asociaal duur overigens, €3.60 per uur, en dat ding is nog krap en lelijk ook.
[ Voor 5% gewijzigd door Chakotay op 26-06-2007 14:36 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
was er goed te doen, 2.80 per uur idd (was 14 euro kwijt geloof ik) ruime parkeerplek. Goed te vinden en bereiken maar God wat is A'dam een K*t stad om savonds in te rijden. Regelmatig de trambaan gepakt, rood licht niet gezien, lijnbaan voor de bus, bochten moeten afsnijden omdat het niet duidelijk stond weergegeven en overal staat alles door elkaar, zucht. Maar goed concert was lache en we zijn weer heel thuis. Heel erg bedankt voor de goede en snelle informatie
Verwijderd
Tja, ik als Amsterdammer kom ook nooit met de auto in het centrum, is idd een hel!
Met de fiets is het beter te doen maar dan nog zijn die tramrails best k* af en toe.
Denk trouwens dat het in Utrecht/Den Haag/Rotterdam net zo k*t is om in rond te rijden met je auto.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Daarnaast is het concert rond 22.30u afgelopen. Dus tijd zat om naar huis te komen met OV. Kun je zelfs nog een KFC, Mac of BK-tje pakken
Rotterdam valt heel erg mee hoorVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:15:
Tja, ik als Amsterdammer kom ook nooit met de auto in het centrum, is idd een hel!
Met de fiets is het beter te doen maar dan nog zijn die tramrails best k* af en toe.![]()
Denk trouwens dat het in Utrecht/Den Haag/Rotterdam net zo k*t is om in rond te rijden met je auto.
Verwijderd
Ben wel wat gewend hoor met auto's in het centrum, echter leuk is anders.
Je bent iig niet de enigeB-Man schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:00:
[...]
Rotterdam valt heel erg mee hoor(Alhoewel ik amsterdam ook mee vind vallen, dus misschien ben ik meer gewend?)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
A'dam is niet platgebombardeerd en dan tenminste naar 20e eeuwse inzichten opnieuw opgebouwd, geen wonder dat R'dam het verkeer beter geregeld heeftJT schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:13:
[...]
Je bent iig niet de enigeA'dam is misschien iets inspannender, maar kijken is wat je moet doen en dan komt het helemaal goed
Utrecht is natuurlijk wat dat betreft het ergst, 13e eeuws = sfeervol, maar 13e eeuwse stratenplan in 21e eeuw = ramp...
Oslik blyat! Oslik!
dion_b schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:18:
[...]
A'dam is niet platgebombardeerd en dan tenminste naar 20e eeuwse inzichten opnieuw opgebouwd, geen wonder dat R'dam het verkeer beter geregeld heeft
Edit: ik bedoelde dat A'dam iets inspannender is dan gemiddeld, niet dan R'dam, daar heb ik nog nooit in het centrum gereden.
[ Voor 19% gewijzigd door JT op 27-06-2007 12:47 ]
Ecodan warmtepomp
Heel Amsterdam Noord is anders altijd gratisVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:16:
Overigens is het eigenlijk de ongeschreven regel: Binnen de ring van de A10 is het betaald parkeren, daar buiten gratis.
Is misschien ook nog een optie, parkeren in Noord, gratis veerpontje naar Amsterdam CS (3 minuten) en dan een paar minuten met de tram.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
wat ik voornamelijk nu als probleem zie is dat iedereen die zo mooi beschrijft waar je het beste kan parkeren ed ook uit de buurt komt. Voor een buitenstaander die geen idee heeft waar wat zit kan dit best lastig zijn
[ Voor 30% gewijzigd door thewizard2006 op 27-06-2007 14:07 ]