Ik heb een week geleden een keyboard-mouse combi gekocht. Het gaat hier om de Logitech LX 710 met een LX7 muis.
Alles werkt prima maar mijn scroll wieltje doet niet wat ik wil.
In Firefox klik ik normaal linkjes met de scroll muis om ze in een nieuwe tab te openen en gebruik ik het ook in media spelers om films te pauzeren.
In firefox moet ik nu alleen 2 keer op een link klikken.. het maakt verder niet uit hoeveel tijd tussen die 2 keer zit. De eerste selecteert hij de link (komt een lijn omheen, zelfde effect als linker knop op een link maar dan niet los laten) pas bij de 2e keer komt de nieuwe tab
De pauze functie in mediaspelers werkt gewoon niet.
Iemand enig idee hoe ik dit weer normaal krijg met 1 keer klikken? ik zag namelijk niks staan in de opties of iets op internet hier over.
wat meer info:
Driver muis/keyboard: Logitech SetPoint 4.00.121
Ik heb net nieuwe drivers er op gezet maar maakt geen verschil
scrollwheel staat op autoscroll die het verder gewoon doet
Edit: Ik heb het al gevonden... in de settings moest ik "Generic Button" kiezen onder "Other"
Blijkbaar heb ik er overheen gekeken ofzo
Alles werkt prima maar mijn scroll wieltje doet niet wat ik wil.
In Firefox klik ik normaal linkjes met de scroll muis om ze in een nieuwe tab te openen en gebruik ik het ook in media spelers om films te pauzeren.
In firefox moet ik nu alleen 2 keer op een link klikken.. het maakt verder niet uit hoeveel tijd tussen die 2 keer zit. De eerste selecteert hij de link (komt een lijn omheen, zelfde effect als linker knop op een link maar dan niet los laten) pas bij de 2e keer komt de nieuwe tab
De pauze functie in mediaspelers werkt gewoon niet.
Iemand enig idee hoe ik dit weer normaal krijg met 1 keer klikken? ik zag namelijk niks staan in de opties of iets op internet hier over.
wat meer info:
Driver muis/keyboard: Logitech SetPoint 4.00.121
Ik heb net nieuwe drivers er op gezet maar maakt geen verschil
scrollwheel staat op autoscroll die het verder gewoon doet
Edit: Ik heb het al gevonden... in de settings moest ik "Generic Button" kiezen onder "Other"
Blijkbaar heb ik er overheen gekeken ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 06:20 ]