Ik heb zojuist CnC3 geïnstalleerd en de 1.5 patch eroverheen gegooid. Bij opstarten kreeg ik op mijn G15 tobo de mooie plugin te zien, dus ik was al blij. Wat ik niet te zien kreeg, was het EA filmpje. Niet zo'n probleem. Maar het menu was veranderd in een strepenmassa (meestal bij driver problemen).
Na een reinstall zonder patch, startte het spel goed op. Maar na het aanpassen van de videoinsellingen van 1024*768 naar 1280*960, was het weer een grote lijnentroep. Een patch haalde toen niks meer uit.
Weer een reinstall met meteen de patch: weer strepenparadijs.
Heeft iemand een oplossing of tips?
(ik heb de .exe al toegevoegd in DEP)
EDIT: Ik zie dat iemand de titel heeft aangepast. Niet alleen C&C3 en niet alleen hoofdmenu. Ik kom alleen niet verder dan het hoofdmenu, omdat het alleen maar diagonale strepen zijn.
Ik draai Vista 32bit en heb de laatste WHQL drivers (158.24)
Na een reinstall zonder patch, startte het spel goed op. Maar na het aanpassen van de videoinsellingen van 1024*768 naar 1280*960, was het weer een grote lijnentroep. Een patch haalde toen niks meer uit.
Weer een reinstall met meteen de patch: weer strepenparadijs.
Heeft iemand een oplossing of tips?
(ik heb de .exe al toegevoegd in DEP)
EDIT: Ik zie dat iemand de titel heeft aangepast. Niet alleen C&C3 en niet alleen hoofdmenu. Ik kom alleen niet verder dan het hoofdmenu, omdat het alleen maar diagonale strepen zijn.
Ik draai Vista 32bit en heb de laatste WHQL drivers (158.24)
[ Voor 16% gewijzigd door Red Lion op 26-06-2007 13:29 ]
Nothing to see here folks, please move along.