[C&C3] Vertekend beeld in hoofdmenu

Pagina: 1
Acties:

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:08
Ik heb zojuist CnC3 geïnstalleerd en de 1.5 patch eroverheen gegooid. Bij opstarten kreeg ik op mijn G15 tobo de mooie plugin te zien, dus ik was al blij. Wat ik niet te zien kreeg, was het EA filmpje. Niet zo'n probleem. Maar het menu was veranderd in een strepenmassa (meestal bij driver problemen).

Na een reinstall zonder patch, startte het spel goed op. Maar na het aanpassen van de videoinsellingen van 1024*768 naar 1280*960, was het weer een grote lijnentroep. Een patch haalde toen niks meer uit.

Weer een reinstall met meteen de patch: weer strepenparadijs.

Heeft iemand een oplossing of tips?
(ik heb de .exe al toegevoegd in DEP)

EDIT: Ik zie dat iemand de titel heeft aangepast. Niet alleen C&C3 en niet alleen hoofdmenu. Ik kom alleen niet verder dan het hoofdmenu, omdat het alleen maar diagonale strepen zijn.
Ik draai Vista 32bit en heb de laatste WHQL drivers (158.24)

[ Voor 16% gewijzigd door Red Lion op 26-06-2007 13:29 ]

Nothing to see here folks, please move along.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Voer je 'm ook uit als Administrator?

Ook: draai eens 3dmark, misschien is je beeldkaart beetje aan het overlijden, aan je sig te zien heb je een 7900GT, en dat zijn zo'n beetje de 9800pro's, want ik heb al heel wat topics erover zien voorbijkomen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Red Lion
Ja, ik voer 'm ook uit als Administrator.

Uhm, wat bedoel je met 9800pro's? *begint bang te worden*

Ik ga meteen 3Dmark06 een paar keer draaien en letten op artefacten.

EDIT:
4874 puntjes en geen artefacten. Een hogere score dan in XP, en dat zonder overklokken en XP was met overklokken van graka-core en graka-mem (520->540MHz en 1.5->1.6GHz).

Misschien nog ter verduidelijking: ik heb dat zelfde strepengedoe ook bij andere games gehad. Soms hielp het om ze in DEP op te nemen, maar meestal een reinstall. CnC3 is de enige game die daarna nog problemen geeft.

EDIT 2:
Spellen die hetzelfde probleem hebben: NFS-Carbon, BF1942, UT2004 en Oblivion.
Spellen zonder problemen: UT-GOTY, StarCraft, Steam (allemaal), TmNations, Rappelz en Halo 2.

Iemand die kan uitleggen waarom? BvD!

[ Voor 69% gewijzigd door Red Lion op 25-06-2007 22:24 ]

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-11 14:14

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Misschien helpt het om te zeggen dat je Vista draait? Wellicht dat de Vista driver voor je Nvidia kaart nog wat te wensen over laat.

Als ik zo hoor dat je het met meerder spellen hebt gehad lijkt me dit eerder een Driver/Vista issue dan een specifiek C&C3 issue.
Je kan proberen een iets oudere driver te installeren om te zien of daarmee het probleem weg is.

[ Voor 46% gewijzigd door Oet op 26-06-2007 13:35 . Reden: extra ]

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

• Red Lion
Gefixt.

Was een driver-probleem. Driver opnieuw eroverheen gegooid en werkt prima.

Mag dicht :)

EDIT:
Een bovenstaande werkte blijkbaar alleen bij Oblivion. CnC3, BF1942 en UT2004 doen 't nog steeds niet. Carbon laat nu wel het EA-filmpje zien, maar crasht daarna.

Niemand?

[ Voor 49% gewijzigd door Red Lion op 27-06-2007 11:19 ]