Toon posts:

Kopen of niet kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers,

ik heb totaal geen verstand van beeldschermen. en aangezien ik erg weinig ruimte heb op mijn bureau en ik graag films en anime kijk wilde ik graag een 19inch breedbeeld tft schermpje kopen.

na wat rondkijken vond ik deze:

Mirai DML-419W210

+hij is lowbudget (geld heb ik niet veel)
+hij is zwart
+erg positive reviews

de winkel waar ik hem wil halen kost hij afgerond 170 euro. Mijn vader gebruikt op zijn werk schermen van dit merk en is er ook erg tevreden over.

Dus zou ik heb kopen? of denken jullie dat ik toch beter 30 euro bij kan betalen voor hetzelfde van ander merk (Samsung, LG, Acer etc...)

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:57
Een LG schermpje kost ook maar 174 euro. Dus ik weet niet hoe jij op die 30 euro extra komt?

pricewatch: LG L194WT-SF (19", wide, 5ms, Zilver/Zwart)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik sluit me aan bij Ricardo :)

Instagram / YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Ricardo87 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:06:
Een LG schermpje kost ook maar 174 euro. Dus ik weet niet hoe jij op die 30 euro extra komt?

pricewatch: LG L194WT-SF (19", wide, 5ms, Zilver/Zwart)
ook een mooie :) maar ik wil graag het liefste in de winkel kunnen kijken en dan vergelijken ;)

winkel waar ik hem ga halen is MyCom

en die 30 euro is omdat er daar paar 19 inch staan van allemaal 200 euro ;)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-07 19:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb een aantal van die schermpjes voor andere mensen aangeschaft en getest en moet zeggen dat ze me niet zijn tegengevallen. Een ander merk hoef je niet te overwegen als je het mij vraagt. Maar als je budget het toelaat is 20" wel een stuk fijner. :) (Mede door de hogere resolutie.)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-07 00:54
voor 50 euro meer ofzo heb je een 22 inch van video seven, dus ff wat troep op je bureau wegschuiven en je kan je films nog groter bekijken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gebruikershaes schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:03:
voor 50 euro meer ofzo heb je een 22 inch van video seven, dus ff wat troep op je bureau wegschuiven en je kan je films nog groter bekijken
50 euro is best veel op een dergelijk bedrag? :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ik heb totaal geen verstand van beeldschermen.
Lees je in, dan heb je wel verstand. Van een Tweaker verwachten we dat hij dat ook doet. "Welke moet ik kopen?" topics gaan dan ook dicht. Bij deze.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.