Beste mensen,
Mijn site word momenteel aangevallen door een mogelijke portfuck of dos..
Opvallend is dat dit gebeurt is 3uur nadat ik zelf ook een stuk of 13 e-mails kreeg van een site genaamd <knip> waarop ze diverse "hack" tools verkopen.
Inhoud van dit bericht:
En hoe kan ik mijn site weer terug online krijgen (ik kan op geen enkele manier inloggen, alle services liggen plat).
Heb al voor elk mailtje dat ik ontvangen heb op spamklacht een klacht ingedient ik verwacht echter niet dat die er serieus mee om zullen gaan.
Mijn site word momenteel aangevallen door een mogelijke portfuck of dos..
Opvallend is dat dit gebeurt is 3uur nadat ik zelf ook een stuk of 13 e-mails kreeg van een site genaamd <knip> waarop ze diverse "hack" tools verkopen.
Inhoud van dit bericht:
Nu is mijn vraag, wat kan er eventueel ondernomen worden tegen deze site.Altijd al eens iemand willen hacken?!
Vandaag kan het!!! <knip> en check de programmas en de tools!!
Ook mega veel tutorials, hoe je GRATIS cola uit een automaat krijgt, hoe je GRATIS kan bellen, hoe je GRATIS ringtones van jamba krijgt, Online politie scanners > luister mee met de pOpOs!! EN NOG VEEEEL MEEEEER VETTE SHIT!!!
De beste plek op het internet is gewoon <knip>
GreetZ man!
<knip>
En hoe kan ik mijn site weer terug online krijgen (ik kan op geen enkele manier inloggen, alle services liggen plat).
Heb al voor elk mailtje dat ik ontvangen heb op spamklacht een klacht ingedient ik verwacht echter niet dat die er serieus mee om zullen gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 26-06-2007 07:00 ]