Zoals de titel al deed vermoeden: Er is een computer stuk even wat meer vertellen
De Computer; het gaat om een medion pc uit 2003,(van mijn ouders is hij)
Pentium 4 2,66 Ghz Nortwood
"Medion" Moederbord (MSI, kan dat?)
2*256mb @ 333mhz
Nvidia Geforce 4; Ti-4200
120 GB & 200 GB hardeschijf (Seagate en Samsung)
250 watt voeding
Medion/Philips TV-IN kaart
Cardreader
CD-RW
Floppy
De problemen kwamen/begonnen afgelopen week:
DVD-Brander deed het niet meer, in een andere computer getest en hij deed het perfect vervolgens mijn oude CD-RW er in gezet en die deed het gelukkig wel. Maar de volgende dag was computer traag en hij had last van uitval maar dat deed hij wel vaker, ik dacht dat het gewoon kwam door het warme weer. dus ik vondt het tijd voor een Reinstall van windows (Clean, dus gewoon Geformateerd) Vervolgens alleen Windows XP, Office, Drivers en de Virusscanner geinstalleerd. (2x want ik heb dual boot windows er op staan, 1 voor mijn broertje en 1 installatie voor mijn ouders). Maar toen ik vanmiddag de computer opstarte kreeg ik een BlueScreenofDeath
, Hij start gewoon normaal op, Beeld alles, totdat het menu van "gebruiker-selecteren" had moeten komen vervolgens komt er een bsod. Wat gekloot in de bios, instellingen gereset, windows proberen op te starten in veilige modus maar het is me niet gelukt. Vervolgens Computer uit elkaar gehaald, 1 voor 1 alle hardware uithalen kijken of hij verder kwam. maar ik ben er helaas niet uitgekomen.Ik zat zelf trouwens te denken aan Moederbord of intern geheugen, wat mischien stuk kon zijn.
oja beide installatie doen het niet beide geeft hij een bsod.
Weet iemand mischien wat er fout aan is? of Hoe ik kan testen welke hardware het doet en welke niet?
MVG
Christian
Edit: Typo's
De Computer; het gaat om een medion pc uit 2003,(van mijn ouders is hij)
Pentium 4 2,66 Ghz Nortwood
"Medion" Moederbord (MSI, kan dat?)
2*256mb @ 333mhz
Nvidia Geforce 4; Ti-4200
120 GB & 200 GB hardeschijf (Seagate en Samsung)
250 watt voeding
Medion/Philips TV-IN kaart
Cardreader
CD-RW
Floppy
De problemen kwamen/begonnen afgelopen week:
DVD-Brander deed het niet meer, in een andere computer getest en hij deed het perfect vervolgens mijn oude CD-RW er in gezet en die deed het gelukkig wel. Maar de volgende dag was computer traag en hij had last van uitval maar dat deed hij wel vaker, ik dacht dat het gewoon kwam door het warme weer. dus ik vondt het tijd voor een Reinstall van windows (Clean, dus gewoon Geformateerd) Vervolgens alleen Windows XP, Office, Drivers en de Virusscanner geinstalleerd. (2x want ik heb dual boot windows er op staan, 1 voor mijn broertje en 1 installatie voor mijn ouders). Maar toen ik vanmiddag de computer opstarte kreeg ik een BlueScreenofDeath
oja beide installatie doen het niet beide geeft hij een bsod.
Weet iemand mischien wat er fout aan is? of Hoe ik kan testen welke hardware het doet en welke niet?
MVG
Christian
Edit: Typo's
When I get sad i stop being sad and be awesome instead