Ik heb sinds gister met elke versie van Vista Ultimate 32-bit NL het probleem dat bij het opstarten hij gewoon hangt, mijn HDD lampje blijft branden en er gebeurd niets. En dan opeens uit het niets een BSOD vanwege win32k.sys Ik heb dit nooit eerder gehad en nu wel. Ik kan wel normaal werken onder veilige modus. Ik hoorde van een vriend, dat het aan mijn Audigy kan liggen? Maar ik heb dit nooit eerder gehad. Zou iemand een oplossing weten?
Haal 'm uit je PC en test het eens?
Zo ingewikkeld is een troubleshooting procedure toch niet
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Zo ingewikkeld is een troubleshooting procedure toch niet
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Heb ik allang geprobeerd. Ik probeer dat soort zaken altijd eerst voor ik hier of op een ander forum om hulp ga vragen. Ik weet aardig wat van pc's af, maar dit is echt voor het eerst dat ik dit probleem heb.
Meldt dat dan in je startpost voortaanVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:31:
Heb ik allang geprobeerd.
Windows XP en 2000 BSOD guide gaat ook grotendeels op voor Vista.Ik probeer dat soort zaken altijd eerst voor ik hier of op een ander forum om hulp ga vragen. Ik weet aardig wat van pc's af, maar dit is echt voor het eerst dat ik dit probleem heb.
Uninstall de complete driverset als je dat nog niet gedaan hebt? (en indien wel, zie hierboven).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik kan er echt niet eruit komen waar het aan ligt. Nu krijg ik geen BSOD's meer, maar na zo'n 2 á 5 minuten dan kan ik wel mijn muis bewegen, maar waar ik ook op druk niets gebeurd. Mijn harde schijf heeft dan ook geen activiteit meer. Ik zit nu weer onder Windows XP en daar loopt alles als een zonnetje, maar ik heb net Shadowrun en Halo 2 gekocht dus wil die ook erg graag gaan spelen.
Dus ik mag hopen dat er hier iemand is die misschien weet wat het kan zijn en/of iemand die dit ook heb meegemaakt.
Dus ik mag hopen dat er hier iemand is die misschien weet wat het kan zijn en/of iemand die dit ook heb meegemaakt.
Verwijderd
Mmm nou heb ik Windows XP 64bit en ook ik heb de verdomde Win32k.sys melding in combinatie met een BLOD. (0x0000001E)
Kortom aan Vista zelf denk ik niet dat het kan liggen aangezien het mij dus ook treft.
Verder wil ik er op wijzen dat het bij mij veelal gebeurd wanneer ik Firefox (2.0.0.4) open heb al dan niet in combinatie met Winamp (en vaker dan wel niet afspelend) & (laatste versie) gaat het "spontaan" fout met name na een lange periode van idle zijn ..
En wanneer ik dan ook nog eens Emule (laatste versie) op de achtergrond heb draaien en deze flink download en upload (en dus data wegschrijft op m'n hdd's) is het helemaal bar en boos..
Kortom het blijft freaky en verdomd vervelend !
Kortom aan Vista zelf denk ik niet dat het kan liggen aangezien het mij dus ook treft.
Verder wil ik er op wijzen dat het bij mij veelal gebeurd wanneer ik Firefox (2.0.0.4) open heb al dan niet in combinatie met Winamp (en vaker dan wel niet afspelend) & (laatste versie) gaat het "spontaan" fout met name na een lange periode van idle zijn ..
En wanneer ik dan ook nog eens Emule (laatste versie) op de achtergrond heb draaien en deze flink download en upload (en dus data wegschrijft op m'n hdd's) is het helemaal bar en boos..
Kortom het blijft freaky en verdomd vervelend !
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik een Windows Vista Business 64Bit versie en heb hetzelfde blauwe scherm met de Win32k.sys fout nu al meerdere keren voorbij zien komen. Dit ook toen ik in Winamp muziek afspeelde en meerdere Firefox vensters met meerdere tabbladen per venster open had (versie 3.0.4). Lastig lastig lastig
Pagina: 1