Toon posts:

hoe vista o pandere pc installeren ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik had/heb hier een OEM versie van Vista liggen, die heb ik eigenlijk iets te snel op een pc geinstalleerd een traag beessie om eens te kijken hoe alles werkt etc....

Probleem : Wil nu de OEM versie installeren op de nieuwe PC, hoe doe ik dit ? Wanneer ik Vista probeer te activeren geeft ie aan deat de desbetreffende versie al in gebruik is. Kan ik afmelden of iets dergelijks ??

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

nee, de OEM versie is gebonden aan het eerste moederbord waar het op is geinstalleerd. Als je moederbord defect is, mag je MS de situatie uitleggen, maar als de pc compleet anders is, gaat dat waarschijnlijk niet werken.

Dit had je kunnen vinden via google of de search hier en ook je titel getuigt niet van grote inzet. Dat wordt hier wel gewaardeerd. Succes ermee.

[ Voor 26% gewijzigd door Hann1BaL op 25-06-2007 19:51 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je 'm alleen wilde testen had je 'm ook niet moeten activeren :)

Bellen met MS en dan een heel goed verhaal houden is de aangewezen methode hier.
Dit is al vaak genoeg aan de orde geweest.
Onder andere daarom gaat dit topic dan ook dicht.

Hierbij wel nog het vriendelijke verzoek om in het vervolg wat meer aandacht te besteden aan je topicstart, zoals ook uitgelegd in de Korte ForumFAQ.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.