thanks

HanslH schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:46:
Volgens mij was de bedoeling van de bewerking van Nomad om het gezicht naturel te houden en niet helemaal glad te plamuren (correct me if wrong). Ik vind dit plaatje weer hetzelfde probleem krijgen als de eerste plaatjes en ik vind de neus te recht.
je hebt gelijk, ik wilde juist niet van die extremere dingen doen. Een plamuur of nose job zul je bij mij niet zien.
Wat ik trouwens voor geen meter snap is mijn kleurprofiel.....de foto die ik postte is adobe rgb toch? Niet verstandig voor browsers blijkbaar......wat kan ik het beste doen, iemand die mij daarin kan helpen.....iig zelfde profiel in camera en ps en liefst ook browser...dus dat zou uitkomen op Srgb standaard, maar ga ik dat ook negatief merken?
edit: mijn laptop met FF maakt er weer wat anders van qua kleuren, dus heb fooker zijn edit op mijn foto en mijn eigen foto van kyra maar even naast elkaar gezet in PS.
Algemeen, fooker zijn foto is een stuk cleaner en in dit geval ook wel mooier. Ben het niet eens met alles wat hij doet, maar het resultaat dat hij zo verkrijgt vind ik beter dan de testcase die hij eerst neer zette en de edit van mijn foto ziet er meer "af" uit. Ben het niet eens met de nose job, maar verder vind ik het cleanen best aardig gelukt, hoewel ietsje minder van mij wel mag.
Ik denk dat een tussenweg tussen je edit en mijn foto het beste resultaat gaat geven, maar daar mag je zelf even mee prutsen.
o.a. de blur op haar borst vind ik niet nodig, daar stoorde niks en nu is het lelijk uit focus.
[
Voor 25% gewijzigd door
Nomad op 27-06-2007 17:19
]