Auto MP3 speler vraag

Pagina: 1
Acties:

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:12
Ik heb een nieuwe auto van mijn werk gekregen, Opel Meriva.
Deze heeft een mp3 30 cd speler standaard erin zitten.
De cd speler kan dus ook mp3 bestanden afspelen vanaf cd.

Mijn vraag is als volgt:
Ik heb redelijk wat livesets die uit 1 bestand bestaan (van b.v. 70 min.) en deze hebben dan een cue sheet.
Als ik ze brand als audio cd via de bijgeleverde cue sheet dan krijg ik mooi allemaal nummers achter elkaar zonder pauze er tussen.
Maar als ik ze als mp3 cd wil branden dan moet ik ze splitten maar zodra ik ze dan afspeel krijg ik pauzes er tussen.

Is er een mogelijkheid om de mp3's zo te branden dat ze zonder pauze afgespeeld worden in mijn auto en toch gebrandt zijn als mp3 cd en niet als audio cd.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hoezo moet je ze splitten? Wil je nog binnen de set op nummer kunnen navigeren?
Ik zou het gewoon een mp3 bestand laten en die op cd branden, ik denk namelijk dat je mp3 speler niet zo geavanceerd is dat ie de losse mp3's naadloos aan elkaar kan spelen.

• WRT54G
Omdat ik af en toe weleens wil doorspoelen en als het dan 1 bestand is van 70 minuten kan dat best onhandig zijn...

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:44
't is OF twee seconden pauze OF 1 bestand.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 23:56
Musicutter

Daarmee kun je je livesets gewoon laten knippen dmv de cue sheet, gebruik ik zelf ook om mp3 cd's te branden, erg prettig.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:10

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

gapless afspelen kan bijna geen enkele autoradio (helaas). Ook de meeste losse mp3 spelers kunnen dat voor zover ik weet niet.
Je zit dus helaas vast aan of een korte pauze of 1 groot bestand.

Ik weet uit ervaring met een mp3-radio die in een Zafira zat die ik vorig jaar gehuurt heb, dat de Opel radio wel een relatief lange stilte laat vallen tussen de nummers...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:44
LiquidSmoke schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:
Musicutter

Daarmee kun je je livesets gewoon laten knippen dmv de cue sheet, gebruik ik zelf ook om mp3 cd's te branden, erg prettig.
Duidelijk een geval van de openingspost niet gelezen. De TS wil dus weten of het mogelijk is om EN te kunnen skippen van nummer EN gapless afspelen. Wat moet je dan met musicutter?

• WRT54G
Bedankt voor alle antwoorden!
Ik was er helaas al bang voor maar dan moet ik maar genoegen nemen met een pauze tussen de nummers of toch 1 bestand houden.

Thanks all
Pagina: 1