Toon posts:

[vista] layout iconen na resolutie verandering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk films via een s-video out op tv. om het scherm te switchen druk ik dan op fn+f5.

Tot kort ging dan het laptop scherm uit en de tv nam het over, nu blijft het laptop scherm ook aan en verandert daar de resolutie naar 800p

mijn iconen passen er dan dus niet meer op en de hele volgorde ligt door elkaar, erg vervelend,

ik heb zitten zoeken op dit probleem maar vind alleen maar shareware programmas die de iconen layout kunnen onthouden.

Is er niet een windows setting die de iconen fixeerd?

Wat ook raar is dat zelfs wanneer de iconen technische gesproken binnen de resolute passen, nadat het scherm kleiner is, worden alsnog de iconen door elkaar gegooid.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Programma wat ik gebruik om mijn iconen op orde te houden: Iconoid. Dat je dit niet gevonden hebt vind ik eigenlijk best raar, want hij staat ook in de meuktracker. Ik vind het geweldig, werkt ook prima onder vista. Dmv rmb op de desktop kan je je iconen zo terug zetten en opslaan hoe je ze hebben wilt. Bij verandering van resolutie zet hij ze ook automatisch terug (hoewel ik mij dat afvraag, ik merk het niet echt namelijk, bij mij wil het er nog wel eens vreemd uitzien).

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
mea culpa, meuktracker ben ik idd niet zo gewend, had ik niet bij gekeken.
dank voor deze utility!

Verwijderd

hier nog een simpel tooltje, ooit zelf geschreven.
zal 's kijken of ik een automatische restore v/d posities kan fixen op resolutie change. fixed

http://www.vanrijnen.nl/files/desktopicons.rar

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 10:50 ]