Ik ben bezig met mijn lichtinstallatie te sturen via de pc. Maar nu zou ik het willen laten werken via de muziek maar hier zit ik vast. Kan je de muziek uitgang inlezen in vbbasic ofzo? Ik heb 4 lampen dus 4 frequenties.
Ja dat kan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nou ik kan natuurlijk even gaan kijken in de MSDN, maar dat kun je zelf natuurlijk net zo goed 
Even voor de goede orde, de reden dat ik zo reageer is omdat je topic niet echt voldoet aan de eisen van dit forum. Lees daarvoor Programming Beleid - Quickstart. Een simpele zoekopdracht als [google=recording sound in visual basic] levert al interessante hits op.
Dus, wat is precies je probleem en waar kom je niet uit?
Even voor de goede orde, de reden dat ik zo reageer is omdat je topic niet echt voldoet aan de eisen van dit forum. Lees daarvoor Programming Beleid - Quickstart. Een simpele zoekopdracht als [google=recording sound in visual basic] levert al interessante hits op.
Dus, wat is precies je probleem en waar kom je niet uit?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik wil geen liedjes afspelen in vb. . De bedoeling is om de uitgang van een mengpaneel aan te sluiten op de line in van de pc. En dan op de een of andere manier dit in te lezen in vb. Maar ik kom er wel ooit uit want het is toch teveel gevraagd.
Wat .oisyn zegt; kijk eens naar de PRG quickstart, en maak een startpost die daaraan voldoet. Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt, uitgezocht hebt, ed. Het is hier geenszins de bedoeling dat alles voor jou voorgekauwd wordt.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()